Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista Complutense de Educación
Login
Register
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Statutes
Statistics
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 29 No. 1 (2018)
Vol. 29 No. 1 (2018)
Published:
2017-12-20
Articles
The assessment of cultural psychology and linguistically diverse students: an exploratory study on the practices of counselors
Isabel Talavera Pérez, Remedios Guzmán Rosquete
11-26
PDF (Español (España))
Pedagogical relationship: Max van Manen’s Pedagogy in the sources of educational experience
Raquel Ayala Carabajo
27-41
PDF (Español (España))
The students empowerment in the sMOOC
Javier Gil Quintana, Jorge Martínez Pérez
43-60
PDF (Español (España))
Exit Exam for Basic Education in the Area of Health (EXEEBAS for short in Spanish): unidimensionality analysis
Valeria Cantú González, Juan Carlos Rodríguez Macías
61-77
PDF (Español (España))
Teacher training coeducational look
Pilar Aristizabal, Ainhoa Gomez-Pintado, Ana Isabel Ugalde, Gema Lasarte
79-95
PDF (Español (España))
Peer support systems with children with Autism Spectrum Disorders in inclusive schools. A systematic review
Marta Liesa Orús, Cecilia Latorre Cosculluela, Sandra Vázquez Toledo
97-111
PDF (Español (España))
Neuropsychology of the creative process. An educational approach
Verónica López-Fernández, Fátima Llamas-Salguero
113-127
PDF (Español (España))
Integrated Theoretical Gamification Model in E-Learning Environments (E-MIGA)
Angel Torres-Toukoumidis, Luis M. Romero-Rodríguez, Ma. Amor Pérez-Rodríguez, Staffan Björk
129-145
PDF (Español (España))
Training scenarios and professional competencies in initial teacher training
M.ª Carmen Sarceda-Gorgoso, María Luisa Rodicio-García
147-163
PDF (Español (España))
Perceptions on the influence of non-communicative activities on students’ motivation to learn a foreign language
Paúl Fernando González Torres, Luz Mercedes Castillo Cuesta, Ana Lucía Quiñónez Beltrán, Paola Alexandra Cabrera Solano, César Augusto Ochoa Cueva
165-180
PDF (Español (España))
Service-learning and Effective Personality in Physical Education preservice teachers
Òscar Chiva-Bartoll, Marc Pallarés-Piquer, Jesús Gil-Gómez
181-197
PDF (Español (España))
Teachers’ salary and class size: Two attractive indicators to be used as a basis for high-quality education reform
Encarnación Sánchez Lissen
199-213
PDF (Español (España))
Design and validation of the questionnaire of perception of elementary education teachers about student competency-based learning (#ICOMpri2)
Lourdes Meroño, Antonio Calderón, José-Luis Arias-Estero, Antonio Méndez-Giménez
215-235
PDF (Español (España))
Perception of teaching history and epistemological conceptions. Research with future teachers
Cosme J. Gómez Carrasco, Raimundo A. Rodríguez Pérez, Ana Belén Mirete Ruiz
237-250
PDF (Español (España))
The initial and continuing training of Physical Education teachers for application of competency model: a qualitative study
Jorge Agustín Zapatero Ayuso, Antonio Campos Izquierdo, María Dolores González Rivera
251-267
PDF (Español (España))
Teachers as authorities and New Technologies: changes, challenges and chances
Jesús Plaza de la Hoz
269-285
PDF (Español (España))
Rating scale to assess the perception and the degree of satisfaction of primary school teachers of the Andalusia Region regarding tutoring processes
Manuel López Castro, Antonio Pantoja Vallejo
287-306
PDF (Español (España))
Reviews
Fundamentos de la investigación y la innovación educativa
Víctor León Carrascosa
307-308
PDF (Español (España))
Del individuo al aprendizaje colaborativo (II). La historia y la historia del arte frente a las salidas profesionales del mundo laboral, en el contexto educativo y la gestión de la información
Víctor Manuel Cabañero Martín
309-311
PDF (Español (España))
Análisis descriptivos de datos con IBM SPSS Statistics
Delia Arroyo Resino
313-314
PDF (Español (España))
Las Escuelas de la Comarca de la Cepeda
Sheila García Martín
315-316
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
logos
Indexing
More
2.8
2022
CiteScore
65th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(1714)
Los blogs como entornos virtuales de enseñanza y...
(1409)
La educación personalizada según García Hoz
(864)
Educación y progreso en la reflexión pedagógica kantiana
(807)
Hacia una Educación Inclusiva para todos
(765)
Ventajas y desventajas del uso adolescente de las TIC:...
(1116)
Psicología del desarrollo de la edad adulta Teorías y...
(1082)
Hacia una Educación Inclusiva para todos
(789)
La educación personalizada según García Hoz
(658)
La educación en J.-J. Rousseau: un antecedente...
(589)
Metodología de la Investigación Evaluativa: Modelo CIPP1
Select a number
Todos los números
Vol. 35 No. 4 (2024)
Vol. 35 No. 3 (2024)
Vol. 35 No. 2 (2024)
Vol. 35 No. 1 (2024)
Vol. 34 No. 4 (2023)
Vol. 34 No. 3 (2023)
Vol. 34 No. 2 (2023)
Vol. 34 No. 1 (2023)
Vol. 33 No. 4 (2022)
Vol. 33 No. 3 (2022)
Vol. 33 No. 2 (2022)
Vol. 33 No. 1 (2022)
Vol. 32 No. 4 (2021)
Vol. 32 No. 3 (2021)
Vol. 32 No. 2 (2021)
Vol. 32 No. 1 (2021)
Vol. 31 No. 4 (2020)
Vol. 31 No. 3 (2020)
Vol. 31 No. 2 (2020)
Vol. 31 No. 1 (2020)
Vol. 30 No. 4 (2019)
Vol. 30 No. 3 (2019)
Vol. 30 No. 2 (2019)
Vol. 30 No. 1 (2019)
Vol. 29 No. 4 (2018)
Vol. 29 No. 3 (2018)
Vol. 29 No. 2 (2018)
Vol. 29 No. 1 (2018)
Vol. 28 No. 4 (2017)
Vol. 28 No. 3 (2017)
Vol. 28 No. 2 (2017)
Vol. 28 No. 1 (2017)
Vol. 27 No. 3 (2016)
Vol. 27 No. 2 (2016)
Vol. 27 No. 1 (2016)
Vol. 26 No. 3 (2015)
Vol. 26 (2015)
Vol. 26 No. 2 (2015)
Vol. 26 No. 1 (2015)
Vol. 25 No. 2 (2014)
Vol. 25 No. 1 (2014)
Vol. 24 No. 2 (2013)
Vol. 24 No. 1 (2013)
Vol. 23 No. 2 (2012)
Vol. 23 No. 1 (2012)
Vol. 22 No. 2 (2011)
Vol. 22 No. 1 (2011)
Vol. 21 No. 2 (2010)
Vol. 21 No. 1 (2010)
Vol. 20 No. 2 (2009)
Vol. 20 No. 1 (2009)
Vol. 19 No. 2 (2008)
Vol. 19 No. 1 (2008)
Vol. 18 No. 2 (2007)
Vol. 18 No. 1 (2007)
Vol. 17 No. 2 (2006)
Vol. 17 No. 1 (2006)
Vol. 16 No. 2 (2005)
Vol. 16 No. 1 (2005)
Vol. 15 No. 2 (2004)
Vol. 15 No. 1 (2004)
Vol. 14 No. 2 (2003)
Vol. 14 No. 1 (2003)
Vol. 13 No. 2 (2002)
Vol. 13 No. 1 (2002)
Vol. 12 No. 2 (2001)
Vol. 12 No. 1 (2001)
Vol. 11 No. 2 (2000)
Vol. 11 No. 1 (2000)
Vol. 10 No. 2 (1999)
Vol. 10 No. 1 (1999)
Vol. 9 No. 2 (1998)
Vol. 9 No. 1 (1998)
Vol. 8 No. 2 (1997)
Vol. 8 No. 1 (1997)
Vol. 7 No. 2 (1996)
Vol. 7 No. 1 (1996)
Vol. 6 No. 2 (1995)
Vol. 6 No. 1 (1995)
Vol. 5 No. 2 (1994)
Vol. 5 No. 1 (1994)
Vol. 4 No. 2 (1993)
Vol. 4 No. 1 (1993)
Vol. 2 No. 3 (1991)
Vol. 2 No. 2 (1991)
Vol. 2 No. 1 (1991)
Vol. 1 No. 3 (1990)
Vol. 1 No. 2 (1990)
Vol. 1 No. 1 (1990)
Antiplagiarisms System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search