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Revistas Científicas Complutenses
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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 6 No. 2 (2012)
Vol. 6 No. 2 (2012)
Published:
2013-02-07
Presentación
Jesús Bermejo
285-288
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial: Perspectivas y falacias en la edición científica digital
Jesús Bermejo Berros
289-295
PDF (Español (España))
Articles
Neuromarketing and memory: Implications for Advertising
Nuria Serrano Abad, Cristina de Balanzó Bono
297-313
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Opportunities for interactive TV advertising development: design and incentive types in DAL formats
Laura Aymerich Franch
315-325
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Nowadays advertising: challenges and opportunities
José Martí Parreño, Yolanda Cabrera García-Ochoa, Joaquín Aldás Manzano
327-343
PDF (Español (España))
Use of the social networks in the public Galician Administration: an instrument of marketing 2.0?
José Sixto García
345-363
PDF (Español (España))
The advertising latin
Delio de Martino
365-380
PDF (Español (España))
The battle between private brand and manufacturer brand on the advertising field
Araceli Castelló Martínez
381-405
PDF (Español (España))
Evolution and development of the advertising slogan: further analysis
Manuel Garrido Lora, Juan Rey, Marina Ramos Serrano
407-426
PDF (Español (España))
Digitalization as the axis of transforming the Spanish media agencies
Ramón Francisco Martín Guart, José Fernández Cavia
427-445
PDF (Español (España))
The inflation of the emotional in advertising,. Does it represent a change of paradigm?
Felip Vidal Auladell
447-471
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Tabvertising: New advertising forms on digital tablets
Sandra Martínez Costa, Natalia Quintas Froufe, Antonio Sanjuán
473-487
PDF (Español (España))
Government communication: reflections about an object
José Luis Fernández, Beatriz Sznaider
489-515
PDF (Español (España))
Intercultural values in international advertisement communication: a corpus-based qualitative analysis
Niels Post, Lieve Vangehuchten
517-535
PDF (Español (España))
Reviews
José Martí Parreño "Publicidad desde el entretenimiento"
Jesús Bermejo Berros
537-539
PDF (Español (España))
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Español (España)
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