Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista Complutense de Educación
Login
Register
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Statutes
Statistics
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 30 No. 3 (2019)
Vol. 30 No. 3 (2019)
Published:
2019-07-02
Articles
The continuous training in the development of Nursing teacher competencies in higher education in Portugal
Rogério Manuel Ferrinho Ferreira, Sixto Cubo Delgado, Vito José Jesus Carioca
675-694
PDF (Español (España))
Academic and social impact assessment on university graduates
Gabriel González, Luisa Díez-Echavarría, Elkin Zapa, Danilo Eusse
695-712
PDF (Español (España))
Student voice and teacher improvement. A research in schools in Cantabria
Ángela Saiz-Linares, Noelia Ceballos-López, Teresa Susinos-Rada
713-728
PDF (Español (España))
Role playing for the development of the critical thinking in the pre-service teacher training
Edu Zelaieta Anta, Igor Camino Ortiz de Barrón, Luis Maria Zulaika Isasti, Ibon Echeazarra Escudero
729-745
PDF (Español (España))
Intercultural mediation as a tool for inclusion: analysis of a school experience
Monia Rodorigo, Susana Fernández-Larragueta, Juan Fernández-Sierra
747-761
PDF (Español (España))
Access to the teaching civil service in Secondary Education: a study of the strategies used by candidates from the province of Gipuzkoa
Pedro Aramendi Jáuregi, Jose Francisco Lukas Mujika, Luis Lizasoain Hernández
763-780
PDF (Español (España))
How to improve the learning? Influence of the self-esteem in the learning of the university student
Beatriz González-Vázquez
781-795
PDF (Español (España))
"Exvoto". Approach to José Antonio Ibáñez-Martín’s philosophical-educative thought
David Luque
797-811
PDF (Español (España))
Reflective thinking in higher education: contributions from narrative methodologies
Marta Sabariego Puig, Angelina Sánchez Martí, Ana Belén Cano Hila
813-830
PDF (Español (España))
Benefits in the distribution of evaluation of teaching web questionnaires through SMS messaging in the university context: participation rates, investment of time when completing the questionnaire and data collection periods
Luis Matosas-López, Beatriz García-Sánchez
831-845
PDF (Español (España))
Perception of Physical Education and Primary Education students about gender differentials in university classrooms: Case study
Mª Alejandra Ávalos Ramos, Mª Ángeles Martínez Ruiz, Mª Encarnación Urrea Solano
847-862
PDF (Español (España))
From Reading for Pleasure to the Desire to Read. Becoming a Good Reader
Aurora María Ruiz-Bejarano
863-878
PDF (Español (España))
PE teachers’ professional identity (re)construction: from complicity and reproduction of gender relations to willingness to educational change
Nuria Sánchez-Hernández, Daniel Martos-García, Susanna Soler i Prat
879-893
PDF (Español (España))
Family relationships, time Spent together as a family and their effect on the well-being of adolescents
José Manuel García Ramos, María Lacalle Noriega, María Consuelo Valbuena Martínez, Aquilino Polaino-Lorente
895-915
PDF (Español (España))
Reviews
Pedagogías sensibles. Sabores y saberes del cuerpo y la educación
Jordi Solé Blanch
917-918
PDF (Español (España))
Fuego, meteoritos y elefantes. Cruzando fronteras en Educación Infantil
Xosé Manuel Malheiro Gutiérrez
919-921
PDF (Español (España))
La escuela de ayer, hoy y mañana. Claves y desafíos
Diana Priegue Caamaño
923-924
PDF (Español (España))
Didáctica de las matemáticas para maestros de Educación Infantil
B. Arteaga-Martínez
925-926
PDF (Español (España))
Modelos de intervención socioeducativa
José Vicente Merino Fernández
927-929
PDF (Español (España))
Ángeles Blanco Blanco (1968-2019). Miembro del Consejo de Redacción de la "Revista Complutense de Educación" desde enero de 2012
Covadonga Ruiz de Miguel
931-933
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
logos
Indexing
More
2.8
2022
CiteScore
65th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(555)
La educación personalizada según García Hoz
(466)
Psicología del desarrollo de la edad adulta Teorías y...
(407)
Hacia una Educación Inclusiva para todos
(392)
Estilos de aprendizaje: pautas metodológicas para...
(335)
El papel de la procrastinación académica como factor de...
(574)
Psicología del desarrollo de la edad adulta Teorías y...
(474)
Temperamento, carácter; personalidad. Una aproxímacíon a...
(391)
Análisis de las competencias adquiridas en los estudios...
(354)
La teoría del aprendizaje social como modelo explicativo...
(343)
La educación personalizada según García Hoz
Select a number
Todos los números
Vol. 35 No. 3 (2024)
Vol. 35 No. 2 (2024)
Vol. 35 No. 1 (2024)
Vol. 34 No. 4 (2023)
Vol. 34 No. 3 (2023)
Vol. 34 No. 2 (2023)
Vol. 34 No. 1 (2023)
Vol. 33 No. 4 (2022)
Vol. 33 No. 3 (2022)
Vol. 33 No. 2 (2022)
Vol. 33 No. 1 (2022)
Vol. 32 No. 4 (2021)
Vol. 32 No. 3 (2021)
Vol. 32 No. 2 (2021)
Vol. 32 No. 1 (2021)
Vol. 31 No. 4 (2020)
Vol. 31 No. 3 (2020)
Vol. 31 No. 2 (2020)
Vol. 31 No. 1 (2020)
Vol. 30 No. 4 (2019)
Vol. 30 No. 3 (2019)
Vol. 30 No. 2 (2019)
Vol. 30 No. 1 (2019)
Vol. 29 No. 4 (2018)
Vol. 29 No. 3 (2018)
Vol. 29 No. 2 (2018)
Vol. 29 No. 1 (2018)
Vol. 28 No. 4 (2017)
Vol. 28 No. 3 (2017)
Vol. 28 No. 2 (2017)
Vol. 28 No. 1 (2017)
Vol. 27 No. 3 (2016)
Vol. 27 No. 2 (2016)
Vol. 27 No. 1 (2016)
Vol. 26 No. 3 (2015)
Vol. 26 (2015)
Vol. 26 No. 2 (2015)
Vol. 26 No. 1 (2015)
Vol. 25 No. 2 (2014)
Vol. 25 No. 1 (2014)
Vol. 24 No. 2 (2013)
Vol. 24 No. 1 (2013)
Vol. 23 No. 2 (2012)
Vol. 23 No. 1 (2012)
Vol. 22 No. 2 (2011)
Vol. 22 No. 1 (2011)
Vol. 21 No. 2 (2010)
Vol. 21 No. 1 (2010)
Vol. 20 No. 2 (2009)
Vol. 20 No. 1 (2009)
Vol. 19 No. 2 (2008)
Vol. 19 No. 1 (2008)
Vol. 18 No. 2 (2007)
Vol. 18 No. 1 (2007)
Vol. 17 No. 2 (2006)
Vol. 17 No. 1 (2006)
Vol. 16 No. 2 (2005)
Vol. 16 No. 1 (2005)
Vol. 15 No. 2 (2004)
Vol. 15 No. 1 (2004)
Vol. 14 No. 2 (2003)
Vol. 14 No. 1 (2003)
Vol. 13 No. 2 (2002)
Vol. 13 No. 1 (2002)
Vol. 12 No. 2 (2001)
Vol. 12 No. 1 (2001)
Vol. 11 No. 2 (2000)
Vol. 11 No. 1 (2000)
Vol. 10 No. 2 (1999)
Vol. 10 No. 1 (1999)
Vol. 9 No. 2 (1998)
Vol. 9 No. 1 (1998)
Vol. 8 No. 2 (1997)
Vol. 8 No. 1 (1997)
Vol. 7 No. 2 (1996)
Vol. 7 No. 1 (1996)
Vol. 6 No. 2 (1995)
Vol. 6 No. 1 (1995)
Vol. 5 No. 2 (1994)
Vol. 5 No. 1 (1994)
Vol. 4 No. 2 (1993)
Vol. 4 No. 1 (1993)
Vol. 2 No. 3 (1991)
Vol. 2 No. 2 (1991)
Vol. 2 No. 1 (1991)
Vol. 1 No. 3 (1990)
Vol. 1 No. 2 (1990)
Vol. 1 No. 1 (1990)
Antiplagiarisms System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search