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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 14 No. 2 (2020): Investigación sobre publicidad en Latinoamérica
Vol. 14 No. 2 (2020): Investigación sobre publicidad en Latinoamérica
Published:
2020-12-22
Editorial
Cultura Digital
Raúl Eguizábal Maza
111-112
PDF (Español (España))
Dosier
Presentación del dosier: La investigación sobre publicidad en Latinoamérica y España: ¿separados o unidos por el Atlántico?
Ingrid Zacipa-Infante, Antón Álvarez-Ruiz
113-116
PDF (Español (España))
El pensamiento estratégico en la publicidad. Una perspectiva multidisciplinar
Omar Muñoz-Sánchez, Claudia Inés Vélez-Ochoa
117-129
PDF
The Impact of Digital Transformation on Advertising Agencies in Colombia
Manuela Alzate Cadavid, Elisa Henao Murillo
131-140
PDF (Español (España))
The Use of Social Media in SMEs and Micro-enterprises in the Advertising Industry
Clara Inés Uribe Beltrán, Daniel Fernando Sabogal Neira
141-151
PDF (Español (España))
Social Dynamics: the Construction of the Female Persona, on the Instagram Platform, from Media Materiality
Laís Sousa di Lauro, Josenildo Soares Bezerra
153-160
PDF (Português (Portugal))
From the Propaganda Advertising Discourse of Herbalife and Scientology to the Construction of a Commercial Cult in Bogotá
Dibier Andrés Quiroga Dionisio, Carlos Andrés Arango Lozano
161-172
PDF (Español (España))
«Here bolis are sold»: Sociological tensions regarding the cultural management of the Rafael Núñez House Museum in Cartagena de Indias
Manuel Antonio Zúñiga Muñoz
173-185
PDF (Español (España))
The Renault 4 in Colombia: Decoding the Cultural Landscape of a National Icon
Claudia Patricia Valero Pacheco
187-197
PDF (Español (España))
Analysis of «Colombiana»: The Soft Drink that Represents a Country and a Culture
Ingrid Paola Cortés-Pardo, Germán Castellanos Ordóñez
199-207
PDF (Español (España))
Carbonated Drinks, Bottled Water and Advertising. The Persuasive Communication Applied to Drinking Water
Renato Amaya Preciado
209-223
PDF (Español (España))
The Development and Communication of the Ethno-touristic Route in San Basilio de Palenque (Colombia)
Esteban Armando Solarte Pinta, Ana Patricia Montoya Pino
225-237
PDF (Español (España))
Green Marketing Strategies in the Automotive Sector. Collaboration vs. Competition
Gisel Delgado Cadavid, Santiago Olaya Mora, Jimena Isaza Álvarez
239-249
PDF (Español (España))
Articles
Advertising to Generate Feminism: Towards a Methodological Proposal about ‘Femvertising’
María Isabel Menéndez Menéndez
251-260
PDF (Español (España))
Cognitive Processing of Visual Metaphors in Advertising: an Exploratory Study with Eye-tracking
María Jesús Ortiz, María Dolores Grima-Murcia, Eduardo Fernández
261-267
PDF (Español (España))
Methodological Proposal for the Graphic, Typographic and Chromatic Analysis of Posters
María Tabuenca Bengoa, Laura González-Díez, Belén Puebla Martínez
269-280
PDF (Español (España))
Communication of Climate Emergency in the Social Networks of Environmental Activists: the Case of Greta Thunberg, Leonardo DiCaprio, and Arturo Islas Allende
Barbara Amico, Andrea Oliveira, Ileana Zeler
281-290
PDF (Español (España))
Reviews
La educación de las Vanguardias: entre el arte y el diseño
Noelia Báscones Reina
291-292
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
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