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Revistas Científicas Complutenses
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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 5 No. 1 (2011)
Vol. 5 No. 1 (2011)
Published:
2011-11-16
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Jesús Bermejo
7-10
PDF (Español (España))
Editorial
Debt and advertising
Antonio Caro
11-14
PDF (Español (España))
Articles
Advertising and multicultural themes. An analysis of methods of research
Marta Mensa Torras, Fernando Morales Morante
15-38
PDF (Español (España))
Clothes advertising
Vanni Codeluppi
39-50
PDF (Español (España))
Sexism advertising: defining concepts and gender indicators. Empirical study of scientific production
Marian Navarro Beltrá, Marta Martín Llaguno
51-73
PDF (Español (España))
Semiotic Production in the Context of the Economy Significatization (Or: How to Achieve an Effective Advertising in the Era of Virtual Capitalism?)
Felip Vidal Auladell
75-97
PDF (Español (España))
Topic and distopic luxury: A frame for the design and advertising
Javier González Solas
99-120
PDF (Español (España))
Advertorial’s tipology in the printed press of Alicante: study of Diario Información and newspaper La Verdad
Alicia de Lara González
121-140
PDF (Español (España))
Formal structures of visual metaphors in pictorial advertising: a cognitive analysis
María J. Ortiz Díaz-Guerra
141-162
PDF (Español (España))
Semiotics Approaches concerning Planning from Communication
Carlos Federico González Pérez
163-182
PDF (Español (España))
Public Relations and Fundraising in Universities. A management model proposal
Rosa María Torres Valdés
183-202
PDF (Español (España))
Just inform or also persuade? Museums and advertising in Spain
Santos M. Mateos Rusillo
203-222
PDF (Español (España))
The video game as an advertising medium: an approach to the study of advergaming in brands foods aimed at children in Spain.
Cristina González Díaz, Mª Teresa Francés Barceló
223-247
PDF (Español (España))
Consumption, Development and Advertising. An Historical Approach (Spain, 1960-1975)
Mercedes Montero
249-273
PDF (Español (España))
Reviews
Porque la redacción publicitaria es mucho más que palabras, «be copy my friend»
Isidoro Arroyo Almaraz
275-278
PDF (Español (España))
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Español (España)
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