Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical - RECIEM
Register
Login
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Statutes
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 21 (2024)
Vol. 21 (2024)
Published:
2024-10-11
Editorial
1-2
PDF (Español (España))
Articles
Possibilities of Music Preferences Measures in younger school age children
Kusý Peter, Renáta
3-24
PDF (Español (España))
PDF
Comparative analysis of the Music Education curriculum in Primary Education in Spain according to the LOMLOE. Exploring the construct of creativity
José Ángel Almunia Borruel, Óscar Casanova López
25-54
PDF
PDF (Español (España))
Music education research in Mexico. An exploratory-diagnostic study
Raúl Wenceslao Capistrán Gracia
55-78
PDF (Español (España))
PDF
El papel del compromiso académico en estudiantes de la mención de educación musical
Josep Gustems Carnicer, Mercè Navarro Calafell, Caterina Calderon
79-96
PDF (Español (España))
PDF
Students with NEAE in the music classroom.
Experience and teacher training in educational inclusion
Vicenta Gisbert Gisbert Caudeli, Sara Navarro Lalanda, Marta Vela González
97-118
PDF (Español (España))
PDF
MetroSonus. An inclusive alternative for the training and direction of visually impaired musicians
Diego Felipe Gaitán Lozano, Juanita Reina Zambrano
119-148
PDF (Español (España))
PDF
Music teachers' perceptions of a new software for the assessment of intonation on musical instruments. A validation study
Jesús Tejada, Adolf Murillo, Remigi Morant Nvasquillo, María del Mar Bernabé Villodre, María Ángeles Fernández Vilar
149-175
PDF (Español (España))
PDF
To dictate melodies in full or fragmented mode: Which one benefits the students’ performance? Exploratory analysis
Imma Ponsatí , Daniel Cassú, Miquel Amador
177-200
PDF (Español (España))
PDF
Civil wind bands beyond music education: a scoping review (2010-2021)
José Cidade, João Caramelo, Alexandra Sá Costa
201-227
PDF (Español (España))
PDF
Reviews
Alicia Peñalba Acitores y Yurima Blanco García. (2023). En busca de recursos para el desarrollo profesional docente del profesorado de música: acciones para el cambio. Octaedro.
Rolando Angel-Alvarado
229-231
PDF (Español (España))
De la Ossa Martínez, Marco Antonio (Ed.). (2023). Pedagogías y recreativas. La educación musical en el siglo XXI. Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha
Omar León Jiménez
233-234
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
Logos
Indexing
More
1.6
2022
CiteScore
87th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(432)
Uso y valoración de la música como herramienta didáctica...
(408)
La tecnología digital en la educación musical: una...
(386)
Análisis comparativo de la implementación del currículo...
(279)
Eficacia de la musicoterapia en el bienestar psicológico...
(257)
Las bandas de música civiles más allá de la educación...
(448)
Análisis comparativo de la implementación del currículo...
(339)
Eficacia de la escucha musical en el rendimiento matemático
(312)
La estimulación musical como herramienta innovadora para...
(305)
Alumnado con NEAE en el aula de música. Experiencia y...
(270)
Música y competencias emocionales: posibles implicaciones...
Select a number
Todos los números
Vol. 21 (2024)
Vol. 20 (2023)
Vol. 19 (2022)
Vol. 18 (2021)
Vol. 17 (2020)
Vol. 16 (2019)
Vol. 15 (2018)
Vol. 14 (2017)
Vol. 13 (2016)
Vol. 12 (2015)
Vol. 11 (2014)
Vol. 10 (2013)
Vol. 9 (2012)
Vol. 8 (2011)
Vol. 7 (2010)
Vol. 6 (2009)
Vol. 5 (2008)
Vol. 4 (2007)
Vol. 3 (2006)
Vol. 2 (2005)
Vol. 1 (2004)
Antiplagiarism System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search