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Revistas Científicas Complutenses
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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 8 No. 2 (2014)
Vol. 8 No. 2 (2014)
Published:
2015-11-30
Presentación
Natalia Abuín Vences
149-150
PDF (Español (España))
Editorial
Urge pensar la publicidad
Ubaldo Cuesta Cambra
151-152
PDF (Español (España))
Articles
Environmental dissemination to climate change in Camagüey province, Cuba
Tel Pino Sosa, C. Mayra Emeria Gonzalez Díaz
153-165
PDF (Español (España))
Determining factors in the effectiveness of Viral Mobile Marketing
Guadalupe Aguado Guadalupe, Alberto García García
167-181
PDF (Español (España))
Marcello Dudovich, the great advertiser
Rut Francia Ferrero
183-214
PDF (Español (España))
Strategies of «city placement» (placement of cities in movies) in promoting Spanish tourism. The case of "Zindagi Na Milegi Dobara" ("You Don’t Get Life a Second Time", 2011)
Alfonso Méndiz Noguerol
215-232
PDF (Español (España))
Hollywood stars such as prescribers in the advertising spot: an asset for brands and advertisers
Juana Taveras Suero
233-255
PDF (Español (España))
Rational VS Emotional Content in Mobile Advertising
Lluís Mas Manchón, Fernando Morales Morante, Judit Castellà-Mate
257-275
PDF (Español (España))
Legal analysis of institutional advertising: study of properties nominated in the campaign Marca Peru
Claudia Solis Hoyos, Tomás Atarama Rojas
277-291
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
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Semiocapitalismo, marca y publicidad. Una visión de conjunto
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Per un metodo d’analisi della pubblicità
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Neuromarketing: Tecnologías, Mercado y Retos
(133)
El papel social de la publicidad
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