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Revistas Científicas Complutenses
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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 7 No. 2 (2013)
Vol. 7 No. 2 (2013)
Published:
2014-11-05
Presentación
Natalia Abuin
211-212
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
Raúl Eguizábal
213-215
PDF (Español (España))
Articles
The Discourse Of Experience In The Advertising Of Meaning. What Does It Mean “To Have” An Experience?
Felip Vidal Auladell
217-237
PDF (Español (España))
Micromachismo on adverstising
Juan Carlos Suárez Villegas
239-251
PDF (Español (España))
The social cause advertising creativity: Values and confidence. The advertising discourses in crisis
Isabel Rodrigo Martín, Luis Rodrigo Martín
253-274
PDF (Español (España))
360º Communication and social advertising in «Pills for other persons’ pain»: case study
Lisa Hanninen, Coral Morera Hernández
275-293
PDF (Español (España))
Perception of the corporate communication role in the traditional sectors
Rocío Blay Arráez, Maria Teresa Benlloch Osuna, Guillermo Sanahuja Peris
295-316
PDF (Español (España))
Television and gastronomy. Historical analysis of television programming from an advertising perspective
Tatiana Hidalgo-Marí, Jesús Segarra-Saavedra
317-341
PDF (Español (España))
Real picture films of advertising cinema screened in Spain between 1957 and 1967
Diana Ramahí García, Oswaldo García Crespo
343-365
PDF (Español (España))
Advertising practices in foreign language: the case of Spanish language in Cameroon
Zacharie Hatolong Boho
367-383
PDF (Español (España))
The visibility of aggressive political discourse. A pragmatic-cognitive interpretation of one anti-Obama’s poker racist billboard
Manuel Balsera
385-407
PDF (Español (España))
Analysis and evolution of the advertising campaigns promoted by the Government of Spain after the approval of the National Plan of Awareness and Prevention of the Violence of Kind
Jessica Fernández Vázquez
409-424
PDF (Español (España))
Reviews
Persuasión: un giro caleidoscópico
Jesús Bermejo Berros
425-427
PDF (Español (España))
Las claves del pensamiento creativo según Luis Bassat
Mª Isabel Menendez
429-432
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
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Análisis y evolución de las campañas publicitarias...
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