Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Arte, Individuo y Sociedad
Register
Login
Current issue
All issues
Online First
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Statutes
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 30 No. 3 (2018)
Vol. 30 No. 3 (2018)
Published:
2018-09-05
Imagen de cubierta: “Ángulos”. Autor: M. Belver. Técnica mixta.
Articles
Printing and typography in the Russian Revolution. Radicalism aimless o experience the future
Sebastián García-Garrido
449-465
PDF (Español (España))
Phenomenology of Dance: Merleau-Ponty versus Sheets-Johnston
Mª Carmen López-Sáenz
467-481
PDF (Español (España))
Heritage Nodes. Analysis of personal heritage links
Olaia Fontal-Merillas, Sofía Marín-Cepeda
483-500
PDF (Español (España))
Draping as a technique to develop creative skills in Saudi Arabian fashion design Drapeado como una técnica para desarrollar habilidades creativas en el diseño de moda en Arabia Saudita
Tahani Nasser-Alajaji, Tahani Abdullah-Alqudairi
501-518
PDF
Resisting the time: the artist’ books and the cultivation of memory
Hortensia Mínguez-García
519-540
PDF (Español (España))
Model, Identity, and the French Academy in Rome: Nicolas Vleughels and his relationship with Portuguese and Spaniards Artists
Pilar Diez del Corral-Corredoira
541-555
PDF (Español (España))
The photographic paradigm of the digital architectural drawing
Jorge Llopis-Verdú
557-573
PDF (Español (España))
Study(s) on the moon. An action research project in living arts
María Paz Brozas-Polo
575-597
PDF (Español (España))
Daniel Buren, the ample field of painting, the place where genders are dissolved. An intervention projet in Puente de Rande (Vigo)
Xosé Antón Castro-Fernández, Yolanda Herranz-Pascual, Jesús Pastor-Bravo
599-620
PDF
PDF (Español (España))
Intermediality: A Basic Approach To Address New Complex Classroom Communicative Phenomena in Education
Marina Masgrau-Juanola, Karo Kunde
621-637
PDF (Español (España))
Human skin and artistic experience. Strategies of posibility or how to rethink our subjectivity
Patricia Sádaba-Alcaraz
639-655
PDF (Español (España))
The Rubricas a Self-Assessment Tool, Permanent, Participatory and Thoughtful Process for the Permanent Training of the Student: a Practical Case
Silvia Nuere Menéndez-Pidal, Raúl Díaz-Obregón
657-672
PDF (Español (España))
Reviews
Arte escrita. Texto, imagen y género en el arte contemporáneo
Cintia Gutiérrez Reyes
673-674
PDF (Español (España))
Universo Almodóvar. Estética de la pasión en un cineasta posmoderno (José Luis Sánchez Noriega, 2017)
José Seoane Riveira
675-676
PDF (Español (España))
Estadísticas anuales 2018
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
Logos
Indexing
More
0.8
2022
CiteScore
86th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(1149)
Arguments for the Rise of Artificial Intelligence Art:...
(1000)
La imagen como materia y material. Arquitecturas...
(975)
A/r/tografía e Investigación Educativa Basada en Artes...
(691)
El mito del hemisferio derecho del cerebro y la creatividad.
(445)
Evolución del concepto y de la significación social del...
(933)
La imagen como materia y material. Arquitecturas...
(597)
Arguments for the Rise of Artificial Intelligence Art:...
(329)
Temporal Context, Changes in Educational Systems, and...
(329)
A/r/tografía e Investigación Educativa Basada en Artes...
(313)
Educación Artística y experiencia importada: Cuando la...
Select a number
Todos los números
Vol. 36 No. 4 (2024)
Vol. 36 No. 3 (2024)
Vol. 36 No. 2 (2024)
Vol. 36 No. 1 (2024)
Vol. 35 No. 4 (2023)
Vol. 35 No. 3 (2023)
Vol. 35 No. 2 (2023)
Vol. 35 No. 1 (2023)
Vol. Avance en línea
Vol. 34 No. 4 (2022)
Vol. 34 No. 3 (2022)
Vol. 34 No. 2 (2022)
Vol. 34 No. 1 (2022)
Vol. 33 No. 4 (2021)
Vol. 33 No. 3 (2021)
Vol. 33 No. 2 (2021)
Vol. 33 No. 1 (2021)
Vol. 32 No. 4 (2020)
Vol. 32 No. 3 (2020)
Vol. 32 No. 2 (2020)
Vol. 32 No. 1 (2020)
Vol. 31 No. 4 (2019)
Vol. 31 No. 3 (2019)
Vol. 31 No. 2 (2019)
Vol. 31 No. 1 (2019)
Vol. 30 No. 3 (2018)
Vol. 30 No. 2 (2018)
Vol. 30 No. 1 (2018)
Vol. 29 No. 3 (2017)
Vol. 29 No. Esp. (2017)
Vol. 29 No. 2 (2017)
Vol. 29 No. 1 (2017)
Vol. 28 No. 3 (2016)
Vol. 28 No. 2 (2016)
Vol. 28 No. 1 (2016)
Vol. 27 No. 3 (2015)
Vol. 27 No. 2 (2015)
Vol. 27 No. 1 (2015)
Vol. 26 No. 3 (2014)
Vol. 26 No. 2 (2014)
Vol. 26 No. 1 (2014)
Vol. 25 No. 3 (2013)
Vol. 25 No. 2 (2013)
Vol. 25 No. 1 (2013)
Vol. 24 No. 2 (2012)
Vol. 24 No. 1 (2012)
Vol. 23 No. Esp. (2011)
Vol. 23 No. 2 (2011)
Vol. 23 No. 1 (2011)
Vol. 22 No. 2 (2010)
Vol. 22 No. 1 (2010)
Vol. 21 (2009)
Vol. 20 (2008)
Vol. 19 (2007)
Vol. 18 (2006)
Vol. 17 (2005)
Vol. 16 (2004)
Vol. 15 (2003)
Vol. 14 (2002)
2002
No. 13 (2001)
No. 12 (2000)
No. 11 (1999)
No. 10 (1998)
No. 9 (1997)
No. 8 (1996)
No. 7 (1995)
No. 6 (1994)
No. 5 (1993)
No. 3 (1990)
No. 2 (1989)
No. 1 (1988)
Social Networks
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search