Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista Complutense de Educación
Login
Register
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Statutes
Statistics
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 26 No. 2 (2015)
Vol. 26 No. 2 (2015)
Published:
2015-03-26
Articles
The perception of new students to University of a good teacher: the example of ETEA (Cordoba)
Adolfo Hamer Flores
227-240
PDF (Español (España))
Continuous assessment activities - correlation with final exam grades and effect on final grades. A business studies experience
Francisco Jareño Cebrián, Raquel López García
241-254
PDF (Español (España))
Adaptation of a questionnaire to assess the epistemological beliefs of mathematics in secondary school teachers
Annia Esther Vizcaino Escobar, Arianys Cadalso Romero, Mayra Manzano Mier
255-273
PDF (Español (España))
Health Sciences students’ perception of faculty attitudes and the impact on the learning climate
Mª Victoria Tabera Galván, Mª José Alvarez Comino, Asunción Hernando Jerez, Margarita Rubio Alonso
275-293
PDF (Español (España))
In what do mathematics teaching practices change in a "1:1 model" at a national scale?
Denise Vaillant Alcaide, Eduardo Rodríguez Zidán, Gabriela Bernasconi Piñeyrúa
295-313
PDF (Español (España))
Art as an educative and social tool
Anna Mundet Bolós, Angela María Beltrán Hernández, Ascensión Moreno González
315-329
PDF (Español (España))
The effect of social background over time: the Spanish university graduates labor insertion through democracy
Dani Torrents, Sandra Fachelli
331-349
PDF (Español (España))
Lifelong learning through digital storytelling in corporate training
Josias Ricardo Hack, Fernando Ramos, Arnaldo Santos, Lucia Moreira
351-365
PDF (Español (España))
Conscientiousness and laboriousness as academic achievement predictors in a Spanish students sample
Teresa Dezcallar Sáez, Mercè Clariana Muntada, Concepció Gotzens Busquets, Mar Badia Martín, Ramon Cladellas Pro
367-384
PDF (Español (España))
Articulating the learning portfolio in competence-based training of translators
Anabel Galán-Mañas
385-403
PDF (Español (España))
Teaching processes and technology use in the classroom
Marco Antonio Villalta Páucar, María Angélica Guzmán, Miguel Nussbaum
405-424
PDF (Español (España))
The design of the digital platform “RedacText 2.0” to aid writing and researching academic texts
Teodoro Alvarez Angulo, Teresa Mateo Girona, Pilar Serrano Almodóvar, Miguel Ángel González Serrano
425-445
PDF (Español (España))
Use of ICT in educational guidance: A review of websites in secondary schools guidance departments
Pablo-César Muñoz-Carril, Mercedes González-Sanmamed
447-465
PDF (Español (España))
Academic mentoring in higher education. A research based on interviews and discussion groups at the University of Cantabria (Spain)
Carlos Rodríguez-Hoyos, Adelina Calvo Salvador, Ignacio Haya Salmón
467-481
PDF (Español (España))
Reviews
Dónde está la educación: actividad común interna y elementos estructurales de la intervención
Rafael Sáez Alonso
485-486
PDF (Español (España))
Aproximaciones en Psicología Educacional. Diversidades ante la contingencia actual
Tomás Caycho Rodríguez
487-488
PDF (Español (España))
Educación en familia. Ampliando derechos educativos y de conciencia
Diego Galán Casado
489-492
PDF (Español (España))
La Práctica Reflexiva. Bases, modelos e instrumentos
Federico Malpica Basurto
493-494
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
logos
Indexing
More
2.8
2022
CiteScore
65th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(1773)
Los blogs como entornos virtuales de enseñanza y...
(1465)
La educación personalizada según García Hoz
(898)
Hacia una Educación Inclusiva para todos
(774)
Educación y progreso en la reflexión pedagógica kantiana
(726)
Ventajas y desventajas del uso adolescente de las TIC:...
(1637)
Hacia una Educación Inclusiva para todos
(1161)
Evaluación de la Satisfacción del voluntariado en...
(860)
Psicología del desarrollo de la edad adulta Teorías y...
(613)
Temperamento, carácter; personalidad. Una aproxímacíon a...
(578)
La educación en J.-J. Rousseau: un antecedente...
Select a number
Todos los números
Vol. 35 No. 4 (2024)
Vol. 35 No. 3 (2024)
Vol. 35 No. 2 (2024)
Vol. 35 No. 1 (2024)
Vol. 34 No. 4 (2023)
Vol. 34 No. 3 (2023)
Vol. 34 No. 2 (2023)
Vol. 34 No. 1 (2023)
Vol. 33 No. 4 (2022)
Vol. 33 No. 3 (2022)
Vol. 33 No. 2 (2022)
Vol. 33 No. 1 (2022)
Vol. 32 No. 4 (2021)
Vol. 32 No. 3 (2021)
Vol. 32 No. 2 (2021)
Vol. 32 No. 1 (2021)
Vol. 31 No. 4 (2020)
Vol. 31 No. 3 (2020)
Vol. 31 No. 2 (2020)
Vol. 31 No. 1 (2020)
Vol. 30 No. 4 (2019)
Vol. 30 No. 3 (2019)
Vol. 30 No. 2 (2019)
Vol. 30 No. 1 (2019)
Vol. 29 No. 4 (2018)
Vol. 29 No. 3 (2018)
Vol. 29 No. 2 (2018)
Vol. 29 No. 1 (2018)
Vol. 28 No. 4 (2017)
Vol. 28 No. 3 (2017)
Vol. 28 No. 2 (2017)
Vol. 28 No. 1 (2017)
Vol. 27 No. 3 (2016)
Vol. 27 No. 2 (2016)
Vol. 27 No. 1 (2016)
Vol. 26 No. 3 (2015)
Vol. 26 (2015)
Vol. 26 No. 2 (2015)
Vol. 26 No. 1 (2015)
Vol. 25 No. 2 (2014)
Vol. 25 No. 1 (2014)
Vol. 24 No. 2 (2013)
Vol. 24 No. 1 (2013)
Vol. 23 No. 2 (2012)
Vol. 23 No. 1 (2012)
Vol. 22 No. 2 (2011)
Vol. 22 No. 1 (2011)
Vol. 21 No. 2 (2010)
Vol. 21 No. 1 (2010)
Vol. 20 No. 2 (2009)
Vol. 20 No. 1 (2009)
Vol. 19 No. 2 (2008)
Vol. 19 No. 1 (2008)
Vol. 18 No. 2 (2007)
Vol. 18 No. 1 (2007)
Vol. 17 No. 2 (2006)
Vol. 17 No. 1 (2006)
Vol. 16 No. 2 (2005)
Vol. 16 No. 1 (2005)
Vol. 15 No. 2 (2004)
Vol. 15 No. 1 (2004)
Vol. 14 No. 2 (2003)
Vol. 14 No. 1 (2003)
Vol. 13 No. 2 (2002)
Vol. 13 No. 1 (2002)
Vol. 12 No. 2 (2001)
Vol. 12 No. 1 (2001)
Vol. 11 No. 2 (2000)
Vol. 11 No. 1 (2000)
Vol. 10 No. 2 (1999)
Vol. 10 No. 1 (1999)
Vol. 9 No. 2 (1998)
Vol. 9 No. 1 (1998)
Vol. 8 No. 2 (1997)
Vol. 8 No. 1 (1997)
Vol. 7 No. 2 (1996)
Vol. 7 No. 1 (1996)
Vol. 6 No. 2 (1995)
Vol. 6 No. 1 (1995)
Vol. 5 No. 2 (1994)
Vol. 5 No. 1 (1994)
Vol. 4 No. 2 (1993)
Vol. 4 No. 1 (1993)
Vol. 2 No. 3 (1991)
Vol. 2 No. 2 (1991)
Vol. 2 No. 1 (1991)
Vol. 1 No. 3 (1990)
Vol. 1 No. 2 (1990)
Vol. 1 No. 1 (1990)
Antiplagiarisms System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search