Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista Complutense de Educación
Login
Register
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Statutes
Statistics
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 24 No. 2 (2013)
Vol. 24 No. 2 (2013)
Published:
2013-06-06
Informe estadístico anual del proceso editorial de la Revista Complutense de Educación (2013)
239-240
PDF (Español (España))
Articles
A decade teaching and researching in Food Education for Teachers
Maximiliano Rodrigo Vega, José Manuel Ejeda Manzanera, Manuela Caballero Armenta
243-265
PDF (Español (España))
The opinion of the teachers on the educational use of students' ideas
Rosa Martín del Pozo, Ángel de Juanas Oliva
267-285
PDF (Español (España))
Developing intercultural competence through music education: a literature review
Santiago Pérez-Aldeguer
287-301
PDF (Español (España))
Educate in values through a school book club: a case study
Carmen Álvarez Álvarez, Raquel Gutiérrez Sebastián
303-319
PDF (Español (España))
Contributions of the ethnography approach in research involving multiple disabled students
Mônica de Carvalho Magalhães Kassar
321-340
PDF (Español (España))
Note-taking and learning in higher education students
Dagoberto Salgado-Horta, Alexander Maz-Machado
341-358
PDF (Español (España))
Students’ perception of their learning experience from their workload and competence development: a study about the implementation of the Bachelor’s degree in Translation and Interpretation of the Pompeu Fabra University
Carles Roca-Cuberes
359-379
PDF (Español (España))
Analysis of the philosophical foundations of Pierre Bourdieu’s contributions to the Educational Theory
Marcos Santos Gómez
381-396
PDF (Español (España))
“Better than the locals”. Social capital and its display in the academic success of young Filipinos in Barcelona
Eva Marxen
397-420
PDF (Español (España))
Social background and educational achievement in Argentina. Meritocracy or social background?
María Sol Torres Minoldo, Marcos Javier Andrada
421-442
PDF (Español (España))
The Practicum of teaching in primary education: a retrospective look
Antonio Bretones Román
443-471
PDF (Español (España))
Reviews
"TRauma. Test de Resistencia al Trauma", J. Urra Portillo y S.Escorial Martin
Javier de las Heras Calvo
473-474
PDF (Español (España))
"Les cooperatives d´ensenyament al País Valencià y la renovació pedagògica (1968- 1976)", Mª del Carmen Agulló Díaz y Andrés Payà Rico
Francisco Javier Pericacho Gómez
475-476
PDF (Español (España))
"Educar en tiempos inciertos", Mariano Fernández Enguita
Jose Javier García – Quismondo Jiménez
477-479
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
logos
Indexing
More
2.8
2022
CiteScore
65th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(554)
La educación personalizada según García Hoz
(461)
Psicología del desarrollo de la edad adulta Teorías y...
(408)
Hacia una Educación Inclusiva para todos
(386)
Estilos de aprendizaje: pautas metodológicas para...
(329)
El papel de la procrastinación académica como factor de...
(571)
Psicología del desarrollo de la edad adulta Teorías y...
(468)
Temperamento, carácter; personalidad. Una aproxímacíon a...
(391)
Análisis de las competencias adquiridas en los estudios...
(349)
La teoría del aprendizaje social como modelo explicativo...
(341)
La educación personalizada según García Hoz
Select a number
Todos los números
Vol. 35 No. 3 (2024)
Vol. 35 No. 2 (2024)
Vol. 35 No. 1 (2024)
Vol. 34 No. 4 (2023)
Vol. 34 No. 3 (2023)
Vol. 34 No. 2 (2023)
Vol. 34 No. 1 (2023)
Vol. 33 No. 4 (2022)
Vol. 33 No. 3 (2022)
Vol. 33 No. 2 (2022)
Vol. 33 No. 1 (2022)
Vol. 32 No. 4 (2021)
Vol. 32 No. 3 (2021)
Vol. 32 No. 2 (2021)
Vol. 32 No. 1 (2021)
Vol. 31 No. 4 (2020)
Vol. 31 No. 3 (2020)
Vol. 31 No. 2 (2020)
Vol. 31 No. 1 (2020)
Vol. 30 No. 4 (2019)
Vol. 30 No. 3 (2019)
Vol. 30 No. 2 (2019)
Vol. 30 No. 1 (2019)
Vol. 29 No. 4 (2018)
Vol. 29 No. 3 (2018)
Vol. 29 No. 2 (2018)
Vol. 29 No. 1 (2018)
Vol. 28 No. 4 (2017)
Vol. 28 No. 3 (2017)
Vol. 28 No. 2 (2017)
Vol. 28 No. 1 (2017)
Vol. 27 No. 3 (2016)
Vol. 27 No. 2 (2016)
Vol. 27 No. 1 (2016)
Vol. 26 No. 3 (2015)
Vol. 26 (2015)
Vol. 26 No. 2 (2015)
Vol. 26 No. 1 (2015)
Vol. 25 No. 2 (2014)
Vol. 25 No. 1 (2014)
Vol. 24 No. 2 (2013)
Vol. 24 No. 1 (2013)
Vol. 23 No. 2 (2012)
Vol. 23 No. 1 (2012)
Vol. 22 No. 2 (2011)
Vol. 22 No. 1 (2011)
Vol. 21 No. 2 (2010)
Vol. 21 No. 1 (2010)
Vol. 20 No. 2 (2009)
Vol. 20 No. 1 (2009)
Vol. 19 No. 2 (2008)
Vol. 19 No. 1 (2008)
Vol. 18 No. 2 (2007)
Vol. 18 No. 1 (2007)
Vol. 17 No. 2 (2006)
Vol. 17 No. 1 (2006)
Vol. 16 No. 2 (2005)
Vol. 16 No. 1 (2005)
Vol. 15 No. 2 (2004)
Vol. 15 No. 1 (2004)
Vol. 14 No. 2 (2003)
Vol. 14 No. 1 (2003)
Vol. 13 No. 2 (2002)
Vol. 13 No. 1 (2002)
Vol. 12 No. 2 (2001)
Vol. 12 No. 1 (2001)
Vol. 11 No. 2 (2000)
Vol. 11 No. 1 (2000)
Vol. 10 No. 2 (1999)
Vol. 10 No. 1 (1999)
Vol. 9 No. 2 (1998)
Vol. 9 No. 1 (1998)
Vol. 8 No. 2 (1997)
Vol. 8 No. 1 (1997)
Vol. 7 No. 2 (1996)
Vol. 7 No. 1 (1996)
Vol. 6 No. 2 (1995)
Vol. 6 No. 1 (1995)
Vol. 5 No. 2 (1994)
Vol. 5 No. 1 (1994)
Vol. 4 No. 2 (1993)
Vol. 4 No. 1 (1993)
Vol. 2 No. 3 (1991)
Vol. 2 No. 2 (1991)
Vol. 2 No. 1 (1991)
Vol. 1 No. 3 (1990)
Vol. 1 No. 2 (1990)
Vol. 1 No. 1 (1990)
Antiplagiarisms System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search