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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 15 No. 2 (2021)
Vol. 15 No. 2 (2021)
Published:
2021-12-21
Editorial
¿Qué puede hacer la publicidad por el cambio climático?
Raúl Eguizábal Maza
229-230
PDF (Español (España))
Articles
The Invention of the First Advertisement in History
Miquel Poveda Salvá
231-241
PDF (Español (España))
Monetizing Selfie in Participatory Cultures: A Transdisciplinary Perspective on 2014 Global Advertising Campaigns
Vanessa Fonseca Gonzalez
243-257
PDF (Español (España))
DGT’s emotional hard line: textual analysis of the audiovisual campaign "Vivo o Muerto" (2018)
Iulia Marinescu, Guillermo Mejías Martínez, Jesús González Requena
259-276
PDF (Español (España))
Design Thinking for Teaching Creativity in the University. A feasibility project
Marta de Miguel Zamora
277-287
PDF (Español (España))
Tourism Consumer Behavior. A Bibliometric Analysis on Scopus
Elizabeth del Carmen Pérez Ricardo, Ernesto Batista Sánchez, Justa Ramona Medina Labrada, Noel Fernández Cueria
289-298
PDF (Español (España))
Reviews
Rodríguez, Sergio (2018): MMLB. Nosotros los persuasores. Palma: Centro de Documentación Publicitaria. 220 páginas.
Pablo Vizcaíno-Alcantud
305-306
PDF (Español (España))
Artículos breves
Metaverse: Year One. Mark Zuckerberg’s video keynote on Meta (October 2021) in the context of previous and prospective studies on metaverses
Jaime López Díez
299-303
PDF
Language
English
Español (España)
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Per un metodo d’analisi della pubblicità
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