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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Cubierta Pensar la Publicidad 15 (2)2021
Vol. 15 No. 2 (2021)
Published: 2021-12-21

Editorial

  • ¿Qué puede hacer la publicidad por el cambio climático?
    Raúl Eguizábal Maza
    229-230
    • PDF (Español (España))

Articles

  • The Invention of the First Advertisement in History
    Miquel Poveda Salvá
    231-241
    • PDF (Español (España))
  • Monetizing Selfie in Participatory Cultures: A Transdisciplinary Perspective on 2014 Global Advertising Campaigns
    Vanessa Fonseca Gonzalez
    243-257
    • PDF (Español (España))
  • DGT’s emotional hard line: textual analysis of the audiovisual campaign "Vivo o Muerto" (2018)
    Iulia Marinescu, Guillermo Mejías Martínez, Jesús González Requena
    259-276
    • PDF (Español (España))
  • Design Thinking for Teaching Creativity in the University. A feasibility project
    Marta de Miguel Zamora
    277-287
    • PDF (Español (España))
  • Tourism Consumer Behavior. A Bibliometric Analysis on Scopus
    Elizabeth del Carmen Pérez Ricardo, Ernesto Batista Sánchez, Justa Ramona Medina Labrada, Noel Fernández Cueria
    289-298
    • PDF (Español (España))

Reviews

  • Rodríguez, Sergio (2018): MMLB. Nosotros los persuasores. Palma: Centro de Documentación Publicitaria. 220 páginas.
    Pablo Vizcaíno-Alcantud
    305-306
    • PDF (Español (España))

Artículos breves

  • Metaverse: Year One. Mark Zuckerberg’s video keynote on Meta (October 2021) in the context of previous and prospective studies on metaverses
    Jaime López Díez
    299-303
    • PDF

Language

  • English
  • Español (España)

Information

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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias

p-ISSN 1887-8598  |  e-ISSN 1989-5143  |  ISSN-L 1887-8598
https://dx.doi.org/10.5209/PEPU

© 2025. Universidad Complutense de Madrid
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