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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 14 No. 1 (2020)
Vol. 14 No. 1 (2020)
Published:
2020-07-16
Editorial
Editorial
Raúl Eguizábal Maza
1-2
PDF (Español (España))
Articles
The identification of native advertising in newspapers, a time and sector based analysis
Francisco Leslie López del Castillo Wilderbeek
3-12
PDF (Español (España))
Naming process, theory vs practice
Micaela Ferrari, Pablo Pesantez-Coronel, Cecilia Ugalde
13-27
PDF (Español (España))
The creation of slogans for the international tourist destinations
José Carlos Pozo García, Ernesto Batista Sánchez
29-41
PDF (Español (España))
Femvertising, gender equality and the effect of the third person on female workers in Gamarra
Katherine-Lesly Ruiz-Sánchez, Eliana Gallardo-Echenique
43-52
PDF (Español (España))
Women in the publicity discourse of food for intolerant: from the claim of health to aesthetic perfection
Ruth Gómez de Travesedo-Rojas, Paloma López Villafranca
53-63
PDF (Español (España))
Branded content like advertising strategy
Carla Rogel del Hoyo, Mar Marcos Molano
65-75
PDF (Español (España))
Eatertainment and thematic restaurants in Medellin. An experiential construction for consumers from the creative and cultural industries/companies
Melissa Cardona-Sánchez, Omar Muñoz-Sánchez, Claudia Inés Vélez-Ochoa
77-88
PDF
The economic-commercial fights beyond the box. Press, advertising and radio in Argentina in the 20s
Pablo Ariel Scharagrodsky
89-103
PDF (Español (España))
Reviews
Integrating a Gender-sensitive Approach in Communication Studies: a Proposal Designed by UNESCO-UniTWIN on Gender, Media and ITCs
French, L., Montiel, A., Padovani, C. (Ed.) (2019). Gender Media and ICTs: New Approaches for research, education and training. París: UNESCO.
Lucía Gloria Vázquez Rodríguez
105-106
PDF
La planificación de medios y su aportación a la estrategia integrada de marca
David Cordón Benito
107-108
PDF (Español (España))
La foto social: de la nostalgia al big data
Jaime López Díez
109-110
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
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