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Vol. 5 No. 2 (2011)
Vol. 5 No. 2 (2011)
Published:
2012-01-11
Presentación
Antonio Caro
9-12
PDF (Español (España))
Editorial
Hiperestimulación cognitiva y publicidad
Jesús Bermejo
PDF (Español (España))
Articles
Neuromarketing: Technologies, Market and Challenges
Sergio Monge Benito, Vanesa Fernández Guerra
19-42
PDF (Español (España))
Ads in verse in the early years of the magazine Caras y Caretas (1898-1900): between humour, politics and persuasion
María Soledad Pessi
43-63
PDF (Español (España))
A Proposal of a Tool for Content Analysis of Product Placement in Audiovisual Content.
José Martí Parreño
65-92
PDF (Español (España))
Brand experiences communication in social networks: case analyis of FIFA World Cup 2010 sponsors
Silvia García Mirón
93-118
PDF (Español (España))
Interactive communication strategies in food brands websites targeted to children
María Henar Alonso Mosquera, María Sánchez Martínez
119-138
PDF (Español (España))
The tire track as an advertising medium. The case of Michelin and the trade wars between the pioneers in the sector (1904-1916)
Pau Medrano Bigas
139-158
PDF (Español (España))
Semiocapitalism, brand, and advertising. An overview
Antonio Caro
159-180
PDF (Español (España))
Public actions of gender awareness. The efforts of regional and local government in advertising communication (1999-2007)
Natalia Papí-Gálvez, Belen Cambronero-Saiz
181-203
PDF (Español (España))
Cultural identity in alcoholic beverages advertising
Marina Ramos Serrano, María del Mar Rubio Hernández
205-231
PDF (Español (España))
Advertising formats in sport radio: since the traditional radio spot to the importance of the figure the presenter
Francisco Javier Herrero Gutiérrez, Hilario José Romero Bejarano
233-254
PDF (Español (España))
Serial position, information density and speech rate in the recall of radio ads
Emma Rodero
255-276
PDF (Español (España))
Comparative autopromotion of the television in Spain: Antena 3 vs. Telecinco
Jessica Fernández Vázquez
277-298
PDF (Español (España))
Reviews
Balsebre, Armand: "La Historia de una biografía"
Susana Giménez Cisneros
299-303
PDF (Español (España))
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Español (España)
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Semiocapitalismo, marca y publicidad. Una visión de conjunto
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Neuromarketing: Tecnologías, Mercado y Retos
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El micromachismo en la publicidad Nuevas estrategias para...
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