Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista Complutense de Educación
Login
Register
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Statutes
Statistics
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 26 (2015): Núm. Especial: TIC en Educación
Vol. 26 (2015): Núm. Especial: TIC en Educación
Published:
2015-06-05
Presentación
Verónica Marín Díaz
9-12
PDF (Español (España))
TIC
Blogs as virtual environments for teaching and learning in Higher Education
Pere Molina Aventosa, Javier Valenciano Valcárcel, Alexandra Valencia-Peris
15-31
PDF (Español (España))
Teacher attitudes and best practices with ICT faculty Adult Continuing Education in Andalusia
Jose María Fernández Batanero, José Antonio Torres González
33-49
PDF (Español (España))
The interactive concept maps as teaching resources in the university environment
Julio Cabero Almenara, Cristóbal Ballesteros Regaña, Eloy López Meneses
51-76
PDF (Español (España))
Hypertextual Reading in a Context of Academic Literacy: A Case Study
Mariana Sofía Aillon Neumann, Beatriz Eugenia Figueroa Sandoval, Angie Carolina Neira Martínez
77-96
PDF (Español (España))
Video games in the classrooms: implications of a disruptive innovation to develop the Multiple Intelligences
María Esther del Moral Pérez, Laura Carlota Fernández García
97-118
PDF (Español (España))
Social networks and cooperative learning in a MOOC
Carlos Castaño Garrido, Inmaculada Maiz Olazabalaga, Urtza Garay Ruiz
119-139
PDF (Español (España))
An assessment of needs and expectations before the construction of an interactive space for communication, information and history-educational learning
Santiago Mengual-Andrés, Andrés Payá Rico, Rosabel Roig Vila
141-158
PDF (Español (España))
Uso problemático de las redes sociales en estudiantes universitarios
José Sánchez Rodríguez, Julio Ruiz-Palmero, Enrique Sánchez Rivas
159-174
PDF (Español (España))
(Español (España))
Social Networks Usage Profile: Descriptive study with students in the University of Murcia
Mª Paz Prendes Espinosa, Isabel Gutiérrez Porlán, Linda Castañeda Quintero
175-195
PDF (Español (España))
Factors affecting the implementation of ICT in teaching and learning processes in the 5th level of a Colombian primary school
Sandra Rocío Parra Sarmiento, Marcela Georgina Gómez Zermeño, María Manuela Pintor Chávez
197-213
PDF (Español (España))
Vertical social networks in formal teachers training systems
Melchor Gómez García, Rodrigo Ferrer, Agustín de la Herrán
215-232
PDF (Español (España))
Are they adicctied to college students social networks?
Verónica Marín Díaz, Begoña Esther Sampedro Requena, Juan Manuel Muñoz González
233-251
PDF (Español (España))
Social networks applied to training
Ana Isabel Vázquez-Martínez, Julio Cabero-Almenara
253-272
PDF (Español (España))
Social networks and lifelong learning in older people
Juana María Ortega Tudela, Ana Mª Ortiz-Colón
273-288
PDF (Español (España))
Using and involvement analysis of social and collaborative network in learning communities of the University of Granada (Spain) and John Moores from Liverpool (United Kingdom)
Juan Manuel Trujillo Torres, Inmaculada Aznar Díaz, María Pilar Cáceres Reche
289-311
PDF (Español (España))
Reviews
Etimologías pedagógicas
Consuelo Moreno García
315
PDF (Español (España))
Orientación profesional
Georgiana Dediu
316-317
PDF (Español (España))
La función de Tutoría. Carta de navegación para tutores
David Domínguez Pérez
318-319
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
logos
Indexing
More
2.8
2022
CiteScore
65th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(1713)
Los blogs como entornos virtuales de enseñanza y...
(1359)
La educación personalizada según García Hoz
(830)
Educación y progreso en la reflexión pedagógica kantiana
(756)
Hacia una Educación Inclusiva para todos
(721)
Ventajas y desventajas del uso adolescente de las TIC:...
(1114)
Psicología del desarrollo de la edad adulta Teorías y...
(1018)
Hacia una Educación Inclusiva para todos
(774)
La educación personalizada según García Hoz
(665)
La educación en J.-J. Rousseau: un antecedente...
(567)
Metodología de la Investigación Evaluativa: Modelo CIPP1
Select a number
Todos los números
Vol. 35 No. 4 (2024)
Vol. 35 No. 3 (2024)
Vol. 35 No. 2 (2024)
Vol. 35 No. 1 (2024)
Vol. 34 No. 4 (2023)
Vol. 34 No. 3 (2023)
Vol. 34 No. 2 (2023)
Vol. 34 No. 1 (2023)
Vol. 33 No. 4 (2022)
Vol. 33 No. 3 (2022)
Vol. 33 No. 2 (2022)
Vol. 33 No. 1 (2022)
Vol. 32 No. 4 (2021)
Vol. 32 No. 3 (2021)
Vol. 32 No. 2 (2021)
Vol. 32 No. 1 (2021)
Vol. 31 No. 4 (2020)
Vol. 31 No. 3 (2020)
Vol. 31 No. 2 (2020)
Vol. 31 No. 1 (2020)
Vol. 30 No. 4 (2019)
Vol. 30 No. 3 (2019)
Vol. 30 No. 2 (2019)
Vol. 30 No. 1 (2019)
Vol. 29 No. 4 (2018)
Vol. 29 No. 3 (2018)
Vol. 29 No. 2 (2018)
Vol. 29 No. 1 (2018)
Vol. 28 No. 4 (2017)
Vol. 28 No. 3 (2017)
Vol. 28 No. 2 (2017)
Vol. 28 No. 1 (2017)
Vol. 27 No. 3 (2016)
Vol. 27 No. 2 (2016)
Vol. 27 No. 1 (2016)
Vol. 26 No. 3 (2015)
Vol. 26 (2015)
Vol. 26 No. 2 (2015)
Vol. 26 No. 1 (2015)
Vol. 25 No. 2 (2014)
Vol. 25 No. 1 (2014)
Vol. 24 No. 2 (2013)
Vol. 24 No. 1 (2013)
Vol. 23 No. 2 (2012)
Vol. 23 No. 1 (2012)
Vol. 22 No. 2 (2011)
Vol. 22 No. 1 (2011)
Vol. 21 No. 2 (2010)
Vol. 21 No. 1 (2010)
Vol. 20 No. 2 (2009)
Vol. 20 No. 1 (2009)
Vol. 19 No. 2 (2008)
Vol. 19 No. 1 (2008)
Vol. 18 No. 2 (2007)
Vol. 18 No. 1 (2007)
Vol. 17 No. 2 (2006)
Vol. 17 No. 1 (2006)
Vol. 16 No. 2 (2005)
Vol. 16 No. 1 (2005)
Vol. 15 No. 2 (2004)
Vol. 15 No. 1 (2004)
Vol. 14 No. 2 (2003)
Vol. 14 No. 1 (2003)
Vol. 13 No. 2 (2002)
Vol. 13 No. 1 (2002)
Vol. 12 No. 2 (2001)
Vol. 12 No. 1 (2001)
Vol. 11 No. 2 (2000)
Vol. 11 No. 1 (2000)
Vol. 10 No. 2 (1999)
Vol. 10 No. 1 (1999)
Vol. 9 No. 2 (1998)
Vol. 9 No. 1 (1998)
Vol. 8 No. 2 (1997)
Vol. 8 No. 1 (1997)
Vol. 7 No. 2 (1996)
Vol. 7 No. 1 (1996)
Vol. 6 No. 2 (1995)
Vol. 6 No. 1 (1995)
Vol. 5 No. 2 (1994)
Vol. 5 No. 1 (1994)
Vol. 4 No. 2 (1993)
Vol. 4 No. 1 (1993)
Vol. 2 No. 3 (1991)
Vol. 2 No. 2 (1991)
Vol. 2 No. 1 (1991)
Vol. 1 No. 3 (1990)
Vol. 1 No. 2 (1990)
Vol. 1 No. 1 (1990)
Antiplagiarisms System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search