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Revistas Científicas Complutenses
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Área Abierta. Revista de comunicación audiovisual y publicitaria
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  3. Vol. 19 No. 2 (2019)
Cubierta Área Abierta 19 (2) 2019
Vol. 19 No. 2 (2019)
Published: 2019-06-28

Articles

  • The role of the Cost controller in advertising audiovisual productions in Spain during the period of economic crisis (2008-2016)
    Ana Visiers Elizaincin, Jorge Clemente Mediavilla
    127-143
    • PDF (Español (España))
  • Digital Communication Strategy in the Fashion Franchise Sector. The Zara Case on Facebook
    Alba-María Martínez-Sala, Jesús Segarra-Saavedra, Carmen Cristófol Rodríguez
    145-162
    • PDF (Español (España))
  • The Music-Visual Synchrony in the TV Trailers
    Pedro Galeano Galea
    163-175
    • PDF (Español (España))
  • Libertarias: Vicente Arands’s Hedonistic Discourse
    Jorge Berenguer Úbeda, Mario Rajas, Francisco Javier Miranda
    177-198
    • PDF (Español (España))
  • The Floating Smoke: Death and Legacy in the Carmina’s Diptych (Paco León, 2012-2014)
    Aarón Rodríguez Serrano, Shaila García Catalán
    199-219
    • PDF (Español (España))
  • Judge Dredd and Eugenics: Artificial Selection, Social Control and Technology in a Cinematographic Dystopia
    José Manuel Caro Gavilán
    221-235
    • PDF (Español (España))
  • Leadership and Gender in Fiction: Comparative Analysis in the Show House of Cards (Netflix, 2013)
    Mayte Donstrup
    237-251
    • PDF (Español (España))

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Área Abierta. Revista de comunicación audiovisual y publicitaria

p-ISSN 2530-7592  |  e-ISSN 1578-8393  |  ISSN-L 1578-8393
https://dx.doi.org/10.5209/ARAB

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