Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista Internacional de Teoría e Investigación Educativa
Register
Login
Current issue
All issues
Indexación
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Estatutes
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 3 (2025)
Vol. 3 (2025)
Published:
2025-03-10
Articles
Conducting Hermeneutic Research in Education: Epistemological Foundations and Implementation
María Castillo-López
e105041
PDF (Español (España))
University disputes for today and tomorrow?: political polarization and weak teaching
Carolina Cabrera Di Piramo, Avril Regueira Domínguez
e103058
PDF (Español (España))
A Pedagogy of Attention: Simone Weil and the Trans-formative Approach of the Rondine Method
María del Sol Romano, Benedetta Sonaglia
e103798
PDF (Español (España))
Contra la gamificación. Una interpretación de la escuela donde el conocimiento es lo que verdaderamente importa
José María Barrio Maestre
e102830
PDF (Español (España))
Visibility of Diversity Policies in European Universities: Analysis of Inclusive Strategies on Their Institutional Websites
Sergio Estévez Acedo
e101077
PDF (Español (España))
Cross-cutting competences in higher education: the perception of Spanish and Chilean teachers
Carlos Enrique Favre Rodríguez, María Jo´se Hernández-Serrano, Paula Renés Arellano
e99799
PDF (Español (España))
Religious Education and the Development of Individual Subjectivity from the Perspective of Neo-Thomistic Philosophy of Education
Jarosław Horowski
e100192
PDF (Español (España))
Friendship in social networks: Aristotelian analysis in a pospandemic context
Yaiza Sánchez Pérez, Carmen Caro
e92428
PDF (Español (España))
The sounds of education. Musical metaphors in philosophy and pedagogical reception
Paolo Bonafede
e99754
PDF (Español (España))
Enhancing Educational Growth Through Social Neuroscience: E-Learning as a Safe Platform for ASD Students
Mahnaz Ezhdehakosh, Yaser Khajavi
e98808
PDF (Español (España))
Neuroscience and education in the transition from analogic to AI.
Michele Di Salvo
e101207
PDF (Español (España))
Reviews
Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. y Sáez Gambín, D. (2025). La Universidad y el Aprendizaje-servicio. Lo que importa es la calidad. Narcea. 238 pp.
José Luis González-Geraldo
e101707
PDF (Español (España))
Nacidos para jugar: Perspectivas del juego en la infancia
Minerva Rodríguez Sanz
e101439
PDF (Español (España))
Language
Español (España)
English
Information
For Authors
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(359)
Competencias transversales en la educación superior: la...
(281)
Evolución histórica de la misión de la universidad y...
(252)
La investigación teórica en educación: singularidades y...
(179)
Amistad en redes sociales: análisis aristotélico en un...
(114)
La educación como bien primario y posicional: una...
(442)
Competencias transversales en la educación superior: la...
(138)
La investigación teórica en educación: singularidades y...
(124)
Complejidades éticas del aula y la vida profesional: el...
(110)
Evolución histórica de la misión de la universidad y...
(102)
La educación como bien primario y posicional: una...
Select a number
Todos los números
Vol. 3 (2025)
Vol. 2 (2024)
Vol. 1 (2023)
Cope
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search