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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 16 No. 1 (2022)
Vol. 16 No. 1 (2022)
Published:
2023-06-12
Editorial
Ajustando el rumbo para mantener el objetivo
Revista Pensar la Publicidad
1
PDF (Español (España))
Articles
The contemporary television advertising phenomenon and the impact of changes in sound supports and resources
Adrián Chamorro Pulido
3-12
PDF (Español (España))
From media audiences to algorithmic audiences
Mariano Zelcer
13-23
PDF (Español (España))
The effects of advertising on university´s choice in Spain: a methodological proposal based on emotional and rational factors
Olinda Julia Mamani Ramos, Teresa Pintado Blanco
25-38
PDF (Español (España))
Analysis of the changes in the needs of citizens after the COVID-19 crisis: the case of the Argüelles neighbourhood, Madrid
Raquel Ruiz Jiménez, Jennifer García Carrizo, María-Henar Alonso-Mosquera
39-51
PDF (Español (España))
Personas technique: born inside User-Centered Design and imported into Advertising creativity
Germán Rodríguez-Perujo
53-61
PDF (Español (España))
Reviews
Walter, E., & Gioglio, J. (2020): Las leyes de la marca: el storytelling. McGraw-Hill Interamericana. 290 páginas
Pedro Elías Ochoa Daza
63-64
PDF (Español (España))
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English
Español (España)
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