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Revistas Científicas Complutenses
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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 10 (2016)
Vol. 10 (2016)
Published:
2016-11-25
Presentación
Natalia Abuín Vences
7-8
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial. Uso del español en los anuncios
Soledad Puértolas
9-12
PDF (Español (España))
Articles
Branded content versus product placement. Visibility, perception and consumer´s brand recall
María Josefa Formoso Barro, Antonio Sanjuán Pérez, Sandra Martínez Costa
13-26
PDF (Español (España))
The USP as a paradigm of rational advertising
Jorge David Fernández Gómez, Paloma Sanz Marcos
27-47
PDF (Español (España))
‘Peer recommendation’: the role of prosumers in the online corporate reputation
Marta Pulido Polo, Lucía Benítez Eyzaguirre
49-62
PDF (Español (España))
Music video of hip hop in the nineties: analysis of music videos from the east coast in united states
Ana Balbuena Morilla, Ana Sedeño Valdellós
63-75
PDF (Español (España))
Changing Direction. Perception of the Spanish Cinema in 2014
Luis Deltell Escolar, Jorge Clemente Mediavilla, Emilio C. García Fernández
77-89
PDF (Español (España))
About how advertising makes use of the history of the art
Enrique Mena García
91-114
PDF (Español (España))
Reviews
Solano Santos, Luis Felipe: Responsabilidad social y reputación en la comunicación corporativa Madrid: Ed. Fragua, 2015
José Ignacio Niño González
115-117
PDF (Español (España))
Maridaje de Academias Jornada “¿Se habla español en la publicidad?” Real Academia Española y Academia de la Publicidad. Madrid, 18/mayo/2016
Antón Álvarez-Ruiz
118-122
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
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El papel social de la publicidad
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