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Área Abierta. Revista de comunicación audiovisual y publicitaria
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Cubierta Área Abierta vol 21-1 (2021)
Vol. 21 No. 1 (2021)
Published: 2021-02-26

Articles

  • Historical film in the educational field: cultural discourses after the encounter with America.
    Gemma Muñoz García, Esther Jiménez Pablo
    9-24
    • PDF (Español (España))
  • Feature film cinematographer´s training in Spain´s Film Industry (2001-2016)
    Federico Duplá López-Dóriga, Francisco Utray
    25-44
    • PDF (Español (España))
  • Towards a Logic of Sensation. A Deleuzian Reading to Contemporary Cinema through Mulholland Drive
    Arnau Vilaró i Moncasí
    45-58
    • PDF (Español (España))
  • Resignificación e hipertextualidad en el discurso narrativo de Lily, la tigresa
    Lucía Tello Díaz
    59-76
    • PDF (Español (España))
  • The Claim of Corporeity as Transgression in The Idiots
    Enric Antoni Burgos Ramírez
    77-92
    • PDF (Español (España))
  • The Reverse Product Placement in Spanish Fiction: The Case of Velvet
    Víctor Álvarez Rodríguez
    93-108
    • PDF (Español (España))

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Área Abierta. Revista de comunicación audiovisual y publicitaria

p-ISSN 2530-7592  |  e-ISSN 1578-8393  |  ISSN-L 1578-8393
https://dx.doi.org/10.5209/ARAB

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