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Revistas Científicas Complutenses
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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Vol. 8 No. 1 (2014)
Vol. 8 No. 1 (2014)
Published:
2015-05-12
Presentación
Luis Felipe Solano Santos
5-6
PDF (Español (España))
Editorial
Imagen publicitaria e historia del arte
Raúl Eguizábal Maza
7-10
PDF (Español (España))
Articles
M-Advertising Another way of thinking about marketing and its impact In the usage/consumption ratio
Hedilberto Granados López
11-23
PDF (Español (España))
Opposite effects at consumers behaviour
Laura Estefanía García Díaz
25-37
PDF (Español (España))
Becoming partners: some considerations on the constructive nature of the consumer's identity
Felip Vidal Auladell
39-55
PDF (Español (España))
NGDO brand logos. Sense and evolution
Pilar Alfonso Escuder
57-71
PDF (Español (España))
Publicity In The Age Of Postproduction: The Virtual Product
Juan García Crego, Alberto García García
73-90
PDF (Español (España))
Corporate reports of Atresmedia and RTVE in the Web: Juggling for credibility
Isabel Arquero Blanco, Miguel Ángel Ortiz Sobrino
91-112
PDF (Español (España))
Modern image and movement
Raúl Eguizábal
113-139
PDF (Español (España))
Reviews
Pasado, presente y futuro de esa herramienta comercial conocida como videoclip
Lucía Caro Castaño
141-143
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
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Graffiti. ¿Arte o vandalismo?
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Per un metodo d’analisi della pubblicità
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El papel social de la publicidad
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