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Revistas Científicas Complutenses
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Área Abierta. Revista de comunicación audiovisual y publicitaria
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  3. Vol. 13 No. 2 (2013): Visiones contemporáneas del héroe (II)
Vol. 13 No. 2 (2013): Visiones contemporáneas del héroe (II)
Published: 2013-07-01

Articles

  • The Other in the Audiovisual Narrative: An Approach to the Double's Narrative Figure
    Laura Antón Sánchez
    1-21
    • PDF (Español (España))
  • Jason Bourne: Hero or Monster? The Existential Journey of a Contemporary Hero
    Antonio Baraybar Fernández
    23-44
    • PDF (Español (España))
  • Dr. House and Mr. Holmes. Enigma, Death and Truth in a Postmodern Hero
    Andrés Peláez Paz
    45-69
    • PDF (Español (España))
  • Fracture and Fragmentation of Actual Cinema Hero and Villain in M. Night Shyamalan’s “Unbreakable”
    Gabriel García Mingorance
    71-89
    • PDF (Español (España))
  • Rewritings of Peter Pan: A Hero in Crisis
    Silvia Herreros de Tejada
    91-109
    • PDF (Español (España))

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Área Abierta. Revista de comunicación audiovisual y publicitaria

p-ISSN 2530-7592  |  e-ISSN 1578-8393  |  ISSN-L 1578-8393
https://dx.doi.org/10.5209/ARAB

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