Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista de Investigación en Logopedia
Register
Login
Submissions
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Statutes
Submissions
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 2 (2023)
Vol. 13 No. 2 (2023)
Published:
2023-07-03
Artículos
The effect of the percentage of syllables stuttered, attention, and perfectionism on listener’s comprehension scores
M. Emrah Cangi, Muhsin Dölek, Derya Çavdar
e86879
PDF
XML
Morphosyntactic aspects of agrammatism in Palestinian Arabic: Findings from a Semitic language
Hisham Adam
e85225
PDF
XML
Early Communication Indicator: An analysis with three Portuguese toddlers
Sandra Ferreira, Anabela Cruz-Santos, Leandro S. Almeida
e81142
PDF
XML
Communication training program for market clerks: A case study of aphasia with agrammatism
Estíbaliz Terradillos, Teresa Simón , Ramón López-Higes
e87868
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Swallowing characteristics of patients with COVID-19 with and without intubation. Scoping review
Paola Leguizamo Galvis, Mónica Perdomo, Bleydis Dussán Cuenca, Pilar Ramírez, Mónica Morales
e85162
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Educational program for the development of knowledge in parents and caregivers of children with autism spectrum disorder trough the digital platform ConoceTEA
Claudia Pamela Guajardo Sáez, Estefanía Paz Rivera Durán, Carla Soledad Figueroa Saavedra, Enzo Fabián Alarcón Acuña
e87151
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Type of input and syllabic processing of words in Parkinson’s disease
Leidy Johanna Rodríguez Riaño, Silvia Baquero Castellanos, Carlos J. Álvarez, Oliver Müller
e83660
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Oral-diadochokinesis rates for Spanish, German and Czech: reference values for normotypical adults
Maryluz Camargo-Mendoza, Elmar Nöth, Jiri Mekyska, Juan Rafael Orozco-Arroyave
e85834
PDF
XML
EDPRA: A screening instrument for assessing early pragmatic development
Iria Botana Lois, Manuel Peralbo
e87698
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Reading accuracy improvement in Spanish-speaking preschool and primary students: a meta-analysis
Juan Cruz Ripoll Salceda, Diana Sofía Zevallos Polo
e84260
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Content and construct validity of the European Portuguese A-19 Scale of Children’s Attitudes
Elsa Marta Soares, Ana Rita S. Valente, Gonçalo Leal, Barry Guitar
e82394
PDF
XML
Physical fragility syndrome and linguistic abilities in adults: An exploratory study
Tania Otero-Montoto, Montserrat Durán-Bouza
e84794
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
Logos
Indexing
More
0.6
2022
CiteScore
55th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(1029)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(923)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(424)
¿Cómo evaluar e intervenir sobre la disfemia? Un análisis...
(339)
IDECOL: eficacia de una intervención con niños en riesgo...
(300)
Evaluación de la comunicación funcional en personas mayores
(425)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(375)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(288)
Eficacia del tratamiento con biofeedback en la Parálisis...
(242)
Análisis prosódico de niñas y niños en etapa escolar con...
(233)
¿Cómo evaluar e intervenir sobre la disfemia? Un análisis...
Select a number
Todos los números
Vol. 14 No. 2 (2024)
Vol. 14 No. 1 (2024)
Vol. 13 No. 2 (2023)
Vol. 13 No. 1 (2023)
Vol. 12 No. 2 (2022)
Vol. 12 No. 1 (2022)
Vol. 11 No. 2 (2021)
Vol. 11 No. Especial (2021)
Vol. 11 No. 1 (2021)
Vol. 10 No. 2 (2020)
Vol. 10 No. 1 (2020)
Vol. 9 No. 2 (2019)
Vol. 9 No. 1 (2019)
Vol. 8 No. 2 (2018)
Vol. 8 No. 1 (2018)
Vol. 7 No. 2 (2017)
Vol. 7 No. 1 (2017)
Vol. 6 No. 2 (2016)
Vol. 6 No. 1 (2016)
Vol. 5 No. 2 (2015)
Vol. 5 No. 1 (2015)
Vol. 4 No. 2 (2014)
Vol. 4 No. 1 (2014)
Vol. 3 No. 2 (2013)
Vol. 3 No. 1 (2013)
Vol. 2 No. 2 (2012)
Vol. 2 No. 1 (2012)
Vol. 1 No. 2 (2011)
Vol. 1 No. 1 (2011)
Antiplagiarism System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search