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Vol. 81 (2020): TAME, gramaticalización e interfaz sintaxis-pragmática del español y el mapudungún
Vol. 81 (2020): TAME, gramaticalización e interfaz sintaxis-pragmática del español y el mapudungún
Published:
2020-03-05
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TAME, gramaticalización e interfaz sintaxis-pragmática del español y el mapudungún desde miradas funcionales y formales
Aldo Olate Vinet
3-8
PDF (Español (España))
Origen y desarrollo del sistema evidencial del mapudungun
Felipe Hasler Sandoval, Aldo Olate Vinet, Guillermo Soto Vergara
9-26
PDF (Español (España))
Forms of seguir ‘to keep on’ in Spanish: interactions between continuative aspect and situation type
Matías Jaque
27-68
PDF (Español (España))
Unintentional agentivity in the periphrasis pasar a + infinitive from the perspective of Functional Discourse Grammar
Daniel Ignacio Pereira
69-82
PDF (Español (España))
Propositional radicals and unarticulated constituents: constraints to completion processes at the syntax-pragmatics interface
Nicolás Saavedra Garretón, Eduardo Dominiccini
83-114
PDF (Español (España))
Varia
Compiling and analyzing a tagged learner corpus: a corpus-based study of adjective uses
Cristina Castillo Rodríguez, José María Díaz Lage, Beatriz Rubio Martínez
115-136
PDF
Pragmatic reproduction of cultural-linguistic referents in translation from Spanish to Chinese
Zhishuo Ding
137-152
PDF
Metatextual indicators and phraseological units in an English multimodal corpus: the case of know what they say
Jorge Leiva Rojo
153-162
PDF (Español (España))
Connecting reading and writing through using corpus for teaching Spanish as a foreign language in Taiwan
Lo-Hsueh Lu
163-180
PDF (Español (España))
Linguistic theory and learning-acquisition of Spanish as a Foreing Language: theoretical, terminological and conceptual analysis of simple future of indicative
María Martínez-Atienza de Dios, Alfonso Zamorano Aguilar
181-208
PDF (Español (España))
Cross-linguistic influence and communicative effectiveness in the oral productions of plurilingual Spanish learners
Mercedes Pizarro Carmona, Anna Doquin de Saint Preux, Joseba Ezeiza Ramos
209-230
PDF (Español (España))
The Structure of Reformulation o algo así in the Corpus oral y sonoro del español rural (COSER): Syntactic Construction, Semantic Meaning and Discursive Value
Santiago U. Sánchez Jiménez
231-248
PDF (Español (España))
Who argues better?: Schemes and argumentative quality in Chilean elderly and young people
Cristián Santibáñez, José Gascón
249-278
PDF (Español (España))
Dequeism in COSER: variation in rural peninsular Spanish
Ana Serradilla Castaño
279-300
PDF (Español (España))
The use of the past tense aspect in Spanish by study At-Home and Study-Abroad Chinese learners in semi-guided writing tasks
Yuliang Sun, Lourdes Díaz, Mariona Taulé
301-318
PDF
Internal and External Mechanisms of Englishization: Changes in Marked and Unmarked Chinese Passive Constructions
Liulin Zhang, Luke Amoroso
319-338
PDF
Book review
Reseña de The Routledge Handbook of Spanish Language Teaching de Muñoz-Basols, Gironzetti y Lacorte (eds.)
Eladio Duque
339-350
PDF (Español (España))
Congresos
Alicante 2020: III Congreso Internacional Entretextos: géneros discursivos, corpus y traducción en contextos profesionales y académicos
Equipo Editorial
351-352
PDF (Español (España))
Madrid 2020: VI Foro de la Asociación de Lingüística del Discurso
Equipo Editorial
353-354
PDF (Español (España))
Revista
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355-356
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