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Área Abierta. Revista de comunicación audiovisual y publicitaria
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  3. Vol. 23 No. 3 (2023): Monográfico: Pantallas en espacios colectivos: una exploración multidisciplinar
Cubierta Área Abierta 23 (3) 2023
Vol. 23 No. 3 (2023): Monográfico: Pantallas en espacios colectivos: una exploración multidisciplinar
Published: 2023-11-03

Ricardo Roncero Palomar y Rafael Gómez Alonso (coords.)

Monográfico

  • Screens in Collective Spaces: A Multidisciplinary Exploration
    Ricardo Roncero Palomar, Rafael Gómez Alonso
    181-183
    • PDF (Español (España))
  • Sustainable Outdoor Advertising: The Importance of Digital Screens in Urban Sustainability and in Out-of-Home Advertising
    Jennifer García Carrizo
    185-202
    • PDF
  • Panoramic Shows: A Precedent to Public Screens
    Rafael Gómez Alonso
    203-218
    • PDF (Español (España))
  • Pushing Visual Boundaries in Music Festivals: Drone Shows and the Evolution of 3D Screens
    Ricardo Roncero Palomar
    219-238
    • PDF (Español (España))
  • The Infinite Screen. Window Dressing as Urban trompe l’oeil through the Collaboration between Loius Vuitton and Yayoi Kusama
    Cristina Seguido Ramos, Raquel Sardá Sánchez
    239-257
    • PDF (Español (España))
  • Screen Convergence in the Multimedia Performance Site-Specific
    Vicente Sanz de León; Saida Santana Mahmut, Gustavo Montes Rodríguez
    259-276
    • PDF (Español (España))
  • Screen Convergence in the Multimedia Performance Site-Specific
    Itziar Zorita Aguirre
    277-290
    • PDF (Español (España))
  • Screen Society in Black Mirror: Exploring the Role and Impact of Screens in a Dystopian Technological Society
    Laura López Martín
    291-306
    • PDF (Español (España))

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Área Abierta. Revista de comunicación audiovisual y publicitaria

p-ISSN 2530-7592  |  e-ISSN 1578-8393  |  ISSN-L 1578-8393
https://dx.doi.org/10.5209/ARAB

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