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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias
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Cubierta Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias 17(2) 2023
Vol. 17 No. 2 (2023)
Published: 2025-01-09

Editorial

  • Nuevos instrumentos interdisciplinares para la caja de herramientas metodológica de la investigación sobre la publicidad
    Isidro Jiménez Gómez, Adrián Torres Lucendo
    79-82
    • PDF (Español (España))

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    • PDF (Español (España))
  • Navigating in the post-digital age: strategies against ageism for effective generational inclusion
    Ana Pilar Fañanás-Biescas, Isabel Iniesta-Alemán
    107-115
    • PDF (Español (España))
  • Communicating another type of consumption. Singularities of Social and Solidarity Economy (SSE) communication in Buenos Aires and its tensions with advertising
    Rodrigo Fernández Miranda
    117-127
    • PDF (Español (España))
  • The «clickbait» factor in the face of the alleged jihadist threat of Champions League matches. Analysis of newspaper headlines and their impact on social media
    Paula M. Núñez-Guerra
    129-136
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

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Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias

p-ISSN 1887-8598  |  e-ISSN 1989-5143  |  ISSN-L 1887-8598
https://dx.doi.org/10.5209/PEPU

© 2025. Universidad Complutense de Madrid
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