Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista de Investigación en Logopedia
Register
Login
Submissions
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Statutes
Submissions
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 2 (2019)
Vol. 9 No. 2 (2019)
Published:
2019-11-08
Artículos
Phonological differences between syndromes with neurodevelopmental disorders: evidences from the most frequent phonological processes
Irene Hidalgo de la Guía, Elena Garayzábal Heinze
81-106
PDF (Español (España))
Efficacy of a training program for parents to improve oral communication and the behavior of their children: a preliminary study
Jose Antonio Puertas González, María Ruiz Castilla, María Dolores Fresneda López, Juan Francisco Godoy García
107-127
PDF (Español (España))
Communicative and cognitive abilities of deaf students: protocol design
Yenny Rodríguez Hernández, Karina Andrea Muñoz Vilugrón, Carmen Obdulia Sastre
129-149
PDF (Español (España))
Linguistic inputs in mothers of children with intellectual disabilities
Jhon Fredy Quintero Uribe
151-166
PDF (Español (España))
VPQ-E: Cultural adaptation into Spanish of the Voice Performance Questionnaire
Antonio Velandrino Nicolás, Francisco Cabello Luque, María Parra Villazala, Natalia del Rosario Belchi Serrano
167-175
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
Logos
Indexing
More
0.6
2022
CiteScore
55th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(297)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(267)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(174)
Efectos de la termoterapia asociada a electroestimulación...
(147)
Atención a las personas con dislexia en la formación...
(136)
El desarrollo de las habilidades narrativas en niños: una...
(212)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(150)
Análisis prosódico de niñas y niños en etapa escolar con...
(147)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(145)
Atención a las personas con dislexia en la formación...
(104)
IDECOL: eficacia de una intervención con niños en riesgo...
Select a number
Todos los números
Vol. 14 No. 1 (2024)
Vol. 14 No. 2 (2024)
Vol. 13 No. 2 (2023)
Vol. 13 No. 1 (2023)
Vol. 12 No. 2 (2022)
Vol. 12 No. 1 (2022)
Vol. 11 No. 2 (2021)
Vol. 11 No. Especial (2021)
Vol. 11 No. 1 (2021)
Vol. 10 No. 2 (2020)
Vol. 10 No. 1 (2020)
Vol. 9 No. 2 (2019)
Vol. 9 No. 1 (2019)
Vol. 8 No. 2 (2018)
Vol. 8 No. 1 (2018)
Vol. 7 No. 2 (2017)
Vol. 7 No. 1 (2017)
Vol. 6 No. 2 (2016)
Vol. 6 No. 1 (2016)
Vol. 5 No. 2 (2015)
Vol. 5 No. 1 (2015)
Vol. 4 No. 2 (2014)
Vol. 4 No. 1 (2014)
Vol. 3 No. 2 (2013)
Vol. 3 No. 1 (2013)
Vol. 2 No. 2 (2012)
Vol. 2 No. 1 (2012)
Vol. 1 No. 2 (2011)
Vol. 1 No. 1 (2011)
Antiplagiarism System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search