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Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Comunicación y Género [Communication and Gender]
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  3. Vol. 4 No. 2 (2021)
Cubierta de Comunicación y Género Vol. 4, Núm. 2 (2021)
Vol. 4 No. 2 (2021)
Published: 2021-10-07

Artículos

  • No future: Hedwig and the Angry Inch, twenty years later
    Konstantinos Argyriou
    115-123
    • PDF (Español (España))
  • Imagining a feminist past: female subversion and gender issues in the show Anne with an E
    Camila Andrea Picardo Barrientos
    125-136
    • PDF (Español (España))
  • Between ‘the Spain you want is feminist’ and ‘out of gender chiringuitos’: feminism and LGTBI collective from the 2019 General Elections
    Tania Brandariz Portela, Dimitrina Jivkova Semova, Alejandro Costa Escuredo
    137-146
    • PDF (Español (España))
  • Representation of women artists at the Museo del Prado, Museo Thyssen-Bornemisza and Museo Nacional Reina Sofía in Madrid
    Violeta Izquierdo Expósito, Erika Zurbano Arrese
    147-158
    • PDF (Español (España))
  • Digital matriarchs on YouTube: Case study on platform
    Alexandra María Sandulescu Budea, Laura Martín Pérez
    159-171
    • PDF (Español (España))
  • Analysis of the representation of gender roles in the female characters of the TV series Game of Thrones and Vikings
    Andrea Malquín Robles, Verónica Crespo Pereira, Daniel Alejandro Díaz Gutiérrez
    173-182
    • PDF (Español (España))
  • Social media as an area of the rise of female sports. Case study on Twitter
    Álvaro Galván Cárdenas
    183-200
    • PDF (Español (España))

Reseñas

  • Sara R. Farris. En nombre de los derechos de las mujeres. El auge del feminacionalismo. Madrid. Traficantes de Sueños, 2021
    Irene de Lamo Velado
    201
    • PDF (Español (España))

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Comunicación y Género

e-ISSN 2605-1982  |  ISSN-L 2605-1982
https://dx.doi.org/10.5209/CGEN

© 2025. Universidad Complutense de Madrid
Ediciones Complutense

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