El sexo-medio: la economía política de la diferencia
Abstract
La presente reflexión deriva de un trabajo acerca de la identidad de los estudiantes universitarios. El material de observación, convertido en texto, fueron los graffiti de la Facultad de Ciencias de la Información de la Universidad Complutense. Esta circunstancia dio lugar al título de un librito, “GRACCITI, una identidad de sobremesa”, que ha sido publicado por el Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad 1.Downloads
Article download
License
In order to support the global exchange of knowledge, the journal Área Abierta. Revista de comunicación audiovisul y publicitaria is allowing unrestricted access to its content as from its publication in this electronic edition, and as such it is an open-access journal. The originals published in this journal are the property of the Complutense University of Madrid and any reproduction thereof in full or in part must cite the source. All content is distributed under a Creative Commons Attribution 4.0 use and distribution licence (CC BY 4.0). This circumstance must be expressly stated in these terms where necessary. You can view the summary and the complete legal text of the licence.
Área Abierta. Revista de Comunicación Audiovisual y Publicitaria is an open access journal that does not charge authors for article processing (submission, review or editing) or publication.