Campus virtual. Teleenseñanza
Abstract
Los últimos decenios del siglo XX van generando un tipo de enseñanza cada vez con menos atención personal debido principalmente a la masificación de las universidades. Alguna de las consecuencias del elevado número de alumnos por aula es que las tutorías devienen en opcionales y poco utilizadas por los alumnos; y las evaluaciones van quedando limitadas a las pruebas generales de fin de curso quizá por la imposibilidad de hacer un seguimiento más estrecho, con más entrevistas, en definitiva más eficiente y más formativo.Downloads
Article download
License
In order to support the global exchange of knowledge, the journal Área Abierta. Revista de comunicación audiovisul y publicitaria is allowing unrestricted access to its content as from its publication in this electronic edition, and as such it is an open-access journal. The originals published in this journal are the property of the Complutense University of Madrid and any reproduction thereof in full or in part must cite the source. All content is distributed under a Creative Commons Attribution 4.0 use and distribution licence (CC BY 4.0). This circumstance must be expressly stated in these terms where necessary. You can view the summary and the complete legal text of the licence.
Área Abierta. Revista de Comunicación Audiovisual y Publicitaria is an open access journal that does not charge authors for article processing (submission, review or editing) or publication.