Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista de Investigación en Logopedia
Register
Login
Submissions
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Statutes
Submissions
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 2 (2025)
Vol. 15 No. 2 (2025)
Published:
2025-07-01
Artículos
Accurate ratios for the calculation of Speech and Language Therapy staffing for health institutions: a systematic review
Felipe Rosales Lillo, Giovanna Monichi Valdenegro
e99908
PDF
XML
Approaching the evaluation and intervention of patients with Friedreich's ataxia: A bibliographic review
Silvia Moreno Escobar, Narcisa Pérez Naranjo
e99929
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Vocal difficulties perceived by patients with Parkinson's disease and their families. A comparative study
Gerson Jara Cabrera, Martín Hernández Osses
e99602
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
The Transition from First to Second Language Instruction: South African Year 4 Learners
Mia Le Roux, Salomé Geertsema, Carmen Milton, Marien Alet Graham, Kate Wittstock, Humayra Gardee, Diyaanah Sattar Carrim, Helene Veerasamy
e98430
PDF
XML
Planning, composition, and revision: Writing skills in university students with and without dyslexia
Andrés Carnota, Paz Suárez-Coalla
e99687
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Speech therapy assesement of non-nutritive sucking and neurodevelopment relationship in preterm children
Belén D. Ordóñez-Miyar, José A. Periáñez, Dorotea Blanco, Bárbara Romero-Gómez, Belén Valverde-López, Perceval Vellosillo, Francisco Carricondo
e101738
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
The relationship between DLD and reading and writing difficulties: A longitudinal study
Llorenç Andreu, Raquel Balboa, Nadia Ahufinger, Laura Ferinu, Mònica Sanz-Torrent
e101268
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Caregivers: behavior and practices in dysphagia
Marlos Suenney de Mendonça, Português Português
e94992
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
The Influence of Schools’ level complexity on Literacy Development
Claudia Roca, Marta Sanz, Víctor Vílchez, Cristina Cano, Aina Pujol, Cristina Benlloch, Sara Montore, Laura Sáez, Anna Camps, Llorenç Andreu
e101357
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
Logos
Indexing
More
0.6
2022
CiteScore
55th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(1128)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(1069)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(851)
IDECOL: eficacia de una intervención con niños en riesgo...
(769)
Intervención en dificultades de aprendizaje de la...
(525)
¿Cómo evaluar e intervenir sobre la disfemia? Un análisis...
(646)
Intervención en dificultades de aprendizaje de la...
(481)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(446)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(413)
IDECOL: eficacia de una intervención con niños en riesgo...
(334)
El desarrollo de las habilidades narrativas en niños: una...
Select a number
Todos los números
Vol. 15 (2025)
Vol. 15 No. 2 (2025)
Vol. 15 No. 1 (2025)
Vol. 14 No. 2 (2024)
Vol. 14 No. 1 (2024)
Vol. 13 No. 2 (2023)
Vol. 13 No. 1 (2023)
Vol. 12 No. 2 (2022)
Vol. 12 No. 1 (2022)
Vol. 11 No. 2 (2021)
Vol. 11 No. Especial (2021)
Vol. 11 No. 1 (2021)
Vol. 10 No. 2 (2020)
Vol. 10 No. 1 (2020)
Vol. 9 No. 2 (2019)
Vol. 9 No. 1 (2019)
Vol. 8 No. 2 (2018)
Vol. 8 No. 1 (2018)
Vol. 7 No. 2 (2017)
Vol. 7 No. 1 (2017)
Vol. 6 No. 2 (2016)
Vol. 6 No. 1 (2016)
Vol. 5 No. 2 (2015)
Vol. 5 No. 1 (2015)
Vol. 4 No. 2 (2014)
Vol. 4 No. 1 (2014)
Vol. 3 No. 2 (2013)
Vol. 3 No. 1 (2013)
Vol. 2 No. 2 (2012)
Vol. 2 No. 1 (2012)
Vol. 1 No. 2 (2011)
Vol. 1 No. 1 (2011)
Antiplagiarism System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search