Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista de Investigación en Logopedia
Register
Login
Submissions
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Statutes
Submissions
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 2 (2018)
Vol. 8 No. 2 (2018)
Published:
2018-10-23
Artículos
Adherence questionnaire for dietary adaptations in dysphagia
Núria Oriol-Peregrina
91-114
PDF (Español (España))
Progressive supranuclear palsy: longitudinal study by acoustical analysis of speech
Eulàlia Pell Fonts
115-128
PDF (Español (España))
Protocol for the evaluation of prosody and pragmatics in people with schizophrenia
Alfonso Martínez, Manuela Martínez-Lorca, Jose Luis Santos, Alberto Martínez-Lorca
129-146
PDF (Español (España))
Selection of tests of language and critical analysis of its application in children with hearing impairment
Rosa Belén Santiago-Pardo, María Isabel Rico-Paino, José Ignacio Benito-Orejas, Ángel Luis Sánchez-Rosso, Ana Herrero-Galiacho, Lucía Isabel de Castro-Díez
147-164
PDF (Español (España))
Effects of a family-focused intervention model to promote the development of children’s oral language
Camila Domeniconi, Marta Gracia
165-181
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
Logos
Indexing
More
0.6
2022
CiteScore
55th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(1029)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(923)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(424)
¿Cómo evaluar e intervenir sobre la disfemia? Un análisis...
(339)
IDECOL: eficacia de una intervención con niños en riesgo...
(300)
Evaluación de la comunicación funcional en personas mayores
(425)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(375)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(288)
Eficacia del tratamiento con biofeedback en la Parálisis...
(242)
Análisis prosódico de niñas y niños en etapa escolar con...
(233)
¿Cómo evaluar e intervenir sobre la disfemia? Un análisis...
Select a number
Todos los números
Vol. 14 No. 2 (2024)
Vol. 14 No. 1 (2024)
Vol. 13 No. 2 (2023)
Vol. 13 No. 1 (2023)
Vol. 12 No. 2 (2022)
Vol. 12 No. 1 (2022)
Vol. 11 No. 2 (2021)
Vol. 11 No. Especial (2021)
Vol. 11 No. 1 (2021)
Vol. 10 No. 2 (2020)
Vol. 10 No. 1 (2020)
Vol. 9 No. 2 (2019)
Vol. 9 No. 1 (2019)
Vol. 8 No. 2 (2018)
Vol. 8 No. 1 (2018)
Vol. 7 No. 2 (2017)
Vol. 7 No. 1 (2017)
Vol. 6 No. 2 (2016)
Vol. 6 No. 1 (2016)
Vol. 5 No. 2 (2015)
Vol. 5 No. 1 (2015)
Vol. 4 No. 2 (2014)
Vol. 4 No. 1 (2014)
Vol. 3 No. 2 (2013)
Vol. 3 No. 1 (2013)
Vol. 2 No. 2 (2012)
Vol. 2 No. 1 (2012)
Vol. 1 No. 2 (2011)
Vol. 1 No. 1 (2011)
Antiplagiarism System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search