Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista de Investigación en Logopedia
  • Register
  • Login
  • Submissions
  • Current issue
  • All issues
  • Indexing
  • Announcements
  • Statistics
    • General Statistics
    • Editorial Statistics
    • Most popular articles
  • Editorial policy
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Reviewers
    • Statutes
    • Submissions
    • Contact
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 5 No. 2 (2015)
Vol. 5 No. 2 (2015)
Published: 2018-01-16

Artículos

  • Speech-therapy intervention guidelines for bilingual children
    Silvia Nieva
    71-111
    • PDF (Español (España))
  • Increasing communicative competence in two adults with Cerebral Palsy with Makey-Makey device. A case study
    Marina Calleja, María Luisa Luque, José Miguel Rodríguez, Ana Liranzo
    112-134
    • PDF (Español (España))
  • Evaluation of a program for children with phonological disorders
    José Luis Gallego, Isabel Angustias Gómez, María Fernanda Ayllón
    135-166
    • PDF (Español (España))
  • Assessment of the efficacy of a program to improve the social communication and behavior of young children with autism spectrum disorders
    María del Sol Fortea, María Olga Escandell, José Juan Castro
    167-185
    • PDF

Language

  • English
  • Español (España)

Information

  • For Readers
  • For Authors

Logos

Indexing

ESCI     

0.6
2022CiteScore
 
 
55th percentile
Powered by  Scopus

SCImago Journal & Country Rank

 
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
  • (1087) Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
  • (1035) Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
  • (854) IDECOL: eficacia de una intervención con niños en riesgo...
  • (742) Intervención en dificultades de aprendizaje de la...
  • (482) ¿Cómo evaluar e intervenir sobre la disfemia? Un análisis...
  • (636) Intervención en dificultades de aprendizaje de la...
  • (464) Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
  • (434) Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
  • (417) IDECOL: eficacia de una intervención con niños en riesgo...
  • (317) El desarrollo de las habilidades narrativas en niños: una...
Select a number

Antiplagiarism System

Use license

Creative commons

Web Feed Plugin

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Make a Submission

Make a Submission
Search
http://revistas.ucm.es/public/site/images/UCM-UCLM.png

Revista de Investigación en Logopedia

e-ISSN 2174-5218  |  ISSN-L 2174-5218
https://dx.doi.org/10.5209/RLOG

© 2025. Universidad Complutense de Madrid
Ediciones Complutense

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.