Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revistas Científicas Complutenses
Ediciones Complutense
Revista de Investigación en Logopedia
Register
Login
Submissions
Current issue
All issues
Indexing
Announcements
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
Most popular articles
Editorial policy
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Statutes
Submissions
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 1 (2018)
Vol. 8 No. 1 (2018)
Published:
2018-04-19
Artículos
Influence of Linguistic Skills in Reading Strategies for Deaf Students
Virginia González Santamaría, Ana Belén Domínguez Gutiérrez
1-19
PDF (Español (España))
Speech therapy in the feminization of voice in transsexuals: bibliographic review
Alejandra Gómez-Raya
21-42
PDF (Español (España))
Augmentative and alternative communication intervention in traumatic brain injury
María Luisa Gómez Taibo, Eva Mª Pérez García
43-62
PDF (Español (España))
Semantic processing of concrete and abstract concepts in semantic variant- Primary Progressive Aphasia
Macarena Martínez-Cuitiño, Federico Soriano, Jesica Formoso, Geraldine Borovinsky, Jesica Ferrari, Noelia Pontello, Juan Pablo Barreyro, Facundo Manes
63-76
PDF (Español (España))
Singing voice and Surface Electromyography: A comparative study of muscle activity in trained and non-trained singers
Clara Puig Herreros, Vicent Rosell Clari
77-89
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
Logos
Indexing
More
0.6
2022
CiteScore
55th percentile
Powered by
Most viewed (60 days)
Most downloaded (60 days)
(1029)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(923)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(424)
¿Cómo evaluar e intervenir sobre la disfemia? Un análisis...
(339)
IDECOL: eficacia de una intervención con niños en riesgo...
(300)
Evaluación de la comunicación funcional en personas mayores
(425)
Descripción del cambio del TEL al TDL en contexto...
(375)
Intervención en Trastorno del Desarrollo del Lenguaje...
(288)
Eficacia del tratamiento con biofeedback en la Parálisis...
(242)
Análisis prosódico de niñas y niños en etapa escolar con...
(233)
¿Cómo evaluar e intervenir sobre la disfemia? Un análisis...
Select a number
Todos los números
Vol. 14 No. 2 (2024)
Vol. 14 No. 1 (2024)
Vol. 13 No. 2 (2023)
Vol. 13 No. 1 (2023)
Vol. 12 No. 2 (2022)
Vol. 12 No. 1 (2022)
Vol. 11 No. 2 (2021)
Vol. 11 No. Especial (2021)
Vol. 11 No. 1 (2021)
Vol. 10 No. 2 (2020)
Vol. 10 No. 1 (2020)
Vol. 9 No. 2 (2019)
Vol. 9 No. 1 (2019)
Vol. 8 No. 2 (2018)
Vol. 8 No. 1 (2018)
Vol. 7 No. 2 (2017)
Vol. 7 No. 1 (2017)
Vol. 6 No. 2 (2016)
Vol. 6 No. 1 (2016)
Vol. 5 No. 2 (2015)
Vol. 5 No. 1 (2015)
Vol. 4 No. 2 (2014)
Vol. 4 No. 1 (2014)
Vol. 3 No. 2 (2013)
Vol. 3 No. 1 (2013)
Vol. 2 No. 2 (2012)
Vol. 2 No. 1 (2012)
Vol. 1 No. 2 (2011)
Vol. 1 No. 1 (2011)
Antiplagiarism System
Use license
Web Feed Plugin
Make a Submission
Make a Submission
Search
Search