Principios teóricos da etnografía da comunicación. Consideracións xerais para unha análise aplicada ao contexto galego1
Resumo
Este artículo presenta una serie de reflexiones de carácter general acerca de una teoría y de un método concretos de análisis de las interacciones. Situados en el campo de la etnografía de la comunicación, pretendemos recuperar, revisar y presentar los principios teóricos propuestos por Dell Hymes desde 1962 para comprobar su aplicabilidad actual en el campo concreto de análisis de eventos comunicativos desarrollados en el contexto gallego.Downloads
##submission.format##
Licença
A revista Madrygal. Revista de Estudios Gallegos, para fomentar o intercambio global do coñecemento, facilita o acceso sen restricións aos seus contidos desde o momento da súa publicación na presente edición electrónica, e por iso é unha revista de acceso aberto. Os orixinais publicados nesta revista son propiedade da Universidad Complutense de Madrid e é obrigatorio citar a súa procedencia en calquera reprodución total ou parcial. Todos os contidos distribúense baixo unha licencia de uso e distribución Creative Commons Recoñecemento 4.0 (CC BY 4.0). Esta circunstancia debe facerse constar expresamente desta forma cando sexa necesario. Pode consultar a versión informativa e o texto legal da licencia.
A revista Madrygal. Revista de Estudios Gallegos non cobra taxas por envío de traballos, nin tampouco cuotas pola publicación dos seus artigos.




