Desmotivacion academica del alumno superdotado
Abstract
Os rapaces/as con sobredotación ou, mellor aínda, con execucións excepcionais, semellan ter, segundo recolle a literatura, unha gran persistencia na tarefa, un gran afán de logro e de superación. Sen embargo, en algunhas ocasións, atopámonos cuns resultados escolares que, en absoluto, van acordes con tal afirmación. Ademáis é fácil que, debido ás características do proceso educativo o do sistema de ensino, se aburran en clase e se cansen, o que lles leva a unha desmotivación xeral. A superdotación non asegura por sí mesma un éxito académico ou creativo.Hai riscos e presións que acompañan á capacidade superior e que desvían potencialmente, o alto logro, por medio de patróns de defensa e de evasión. A hora de determinar cales son os ámbitos nos que o alumno/s corre o perigo de pasar dun logro superior a un baixo logro, parece ser que a casa, o colexio e o seu grupo de pares, son os principias contextos a considerar.Gifted children, or better still, children with exceptional performance seem to have, as the literature indicates, a hight level of task commintment and desires to excel. Nevertheless, sometimes the academic results contradict this statement. Besides, due to the nature of the educational process and the teaching system, they often get bored and tired in class, which lead them to a general lack of motivation. Giftednes does not in itself guaranted creative or academic success. There are risks and pressures that accompany superior ability and that might redirect high achievement, towards deffensive patterns. To determinate in which enviroments the children are at risk to becaming underachievers, it seems that home, schoiol and peers are the principal contexts to be considered.
Downloads
Download data is not yet available.
Article download
Published
1998-01-01
How to Cite
Pomar Tojo C. . y Díaz Fernández O. . (1998). Desmotivacion academica del alumno superdotado. FAISCA: Journal of High Abilities, 6, 117-135. https://revistas.ucm.es/index.php/FAIS/article/view/FAIS9898110117A
Issue
Section
Articles