Identidades femininas e educación literaria: análise crítica das coleccións coeducativas para a infancia e a mocidade
Resumo
Nos últimos anos o sistema literario galego asistiu ao xurdimento de diferentes coleccións coeducativas para o público infantoxuvenil que naceron, na súa meirande parte, ao abeiro de iniciativas institucionais. Este artigo pretende tanto contextualizalas –dando a coñecer os seus precedentes–, como analizalas dende o punto de vista da educación literaria e dende a perspectiva das diferentes identidades femininas que amosan.
Downloads
##submission.format##
Licença
A revista Madrygal. Revista de Estudios Gallegos, para fomentar o intercambio global do coñecemento, facilita o acceso sen restricións aos seus contidos desde o momento da súa publicación na presente edición electrónica, e por iso é unha revista de acceso aberto. Os orixinais publicados nesta revista son propiedade da Universidad Complutense de Madrid e é obrigatorio citar a súa procedencia en calquera reprodución total ou parcial. Todos os contidos distribúense baixo unha licencia de uso e distribución Creative Commons Recoñecemento 4.0 (CC BY 4.0). Esta circunstancia debe facerse constar expresamente desta forma cando sexa necesario. Pode consultar a versión informativa e o texto legal da licencia.
A revista Madrygal. Revista de Estudios Gallegos non cobra taxas por envío de traballos, nin tampouco cuotas pola publicación dos seus artigos.