Identidades femininas e educación literaria: análise crítica das coleccións coeducativas para a infancia e a mocidade

  • Montse Pena Presas Universidade de Santiago de Compostela
Palavras-chave: Colección coeducativa, educación literaria, feminismo, identidade feminina, literatura infantil

Resumo

Nos últimos anos o sistema literario galego asistiu ao xurdimento de diferentes coleccións coeducativas para o público infantoxuvenil que naceron, na súa meirande parte, ao abeiro de iniciativas institucionais. Este artigo pretende tanto contextualizalas –dando a coñecer os seus precedentes–, como analizalas dende o punto de vista da educación literaria e dende a perspectiva das diferentes identidades femininas que amosan.

Downloads

Não há dados estatísticos.

##submission.format##

##submission.crossmark##

##submission.metrics##

Como Citar
Pena Presas M. (2015). Identidades femininas e educación literaria: análise crítica das coleccións coeducativas para a infancia e a mocidade. Madrygal. Revista de Estudios Gallegos, 18(Especial), 367-375. https://doi.org/10.5209/rev_MADR.2015.v18.48561