O perfil do profesorado de galego para non galegofalantes: unha aproximación baseada en eGrid

  • Érika Blanco Favaro Univerzita Karlova
  • Teresa Collazo Lugo Instituto Cervantes de Manila
Palavras-chave: perfil docente, galego para non galegofalantes, competencias, comunidade de práctica, grella eGrid

Resumo

Este artigo presenta os resultados dunha investigación cuxo obxectivo é describir o perfil do docente de galego para non galegofalantes baseado na grella de autoavaliación eGrid. A análise levada a cabo apóiase en datos cuantitativos e cualitativos recollidos a través dun cuestionario en liña que foi distribuído mediante correos electrónicos e redes sociais. Os resultados ofrecen un primeiro cadro do perfil obxecto de estudo e confirman que o colectivo, que desempeña o seu labor docente en diferentes países ao redor do mundo e diversos niveis educativos ou contextos de ensino-aprendizaxe, é maioritariamente feminino con alto coñecemento do idioma e da cultura galegos. A comunidade está moi dividida entre os docentes que presentan máis anos de experencia e aqueles que son noveles. Ademais, os estudos galegos teñen unha presenza limitada en comparación con outras materias. A falta de visibilidade da lingua galega xunto coa dispersión xeográfica fan necesaria a asociación dos docentes para crear accións e formación conxunta.

Downloads

Não há dados estatísticos.
##submission.viewcitations##

##submission.format##

##submission.crossmark##

##submission.metrics##

Publicado
2024-12-21
Como Citar
Blanco Favaro É. y Collazo Lugo T. (2024). O perfil do profesorado de galego para non galegofalantes: unha aproximación baseada en eGrid. Madrygal. Revista de Estudios Gallegos, 27, e104791. https://doi.org/10.5209/madr.104791
Secção
Artigos