Vivaldi como personaje de ficción en "Concierto barroco" de Alejo Carpentier, "Stabat Mater" de Tiziano Scarpa y "Settecento" de Marcos Calveiro
Resumo
A figura do compositor italiano Antonio Vivaldi ten moito éxito como personaxe literario e cinematográfico, e podemos atopar exemplos da súa ficcionalización en obras de distinto xénero, que van desde a literatura infantil até a novela de intriga. O noso obxectivo é analizarmos como aparece reflectido Vivaldi como personaxe histórico en tres novelas: Concierto barroco (1974) de Alejo Carpentier, Stabat Mater (2008) de Tiziano Scarpa e Settecento (2010) de Marcos Calveiro. Analizaremos que detalles biográficos se destacan en cada unha destas obras e como son presentados no contexto da trama de ficción.
Downloads
##submission.format##
Licença
A revista Madrygal. Revista de Estudios Gallegos, para fomentar o intercambio global do coñecemento, facilita o acceso sen restricións aos seus contidos desde o momento da súa publicación na presente edición electrónica, e por iso é unha revista de acceso aberto. Os orixinais publicados nesta revista son propiedade da Universidad Complutense de Madrid e é obrigatorio citar a súa procedencia en calquera reprodución total ou parcial. Todos os contidos distribúense baixo unha licencia de uso e distribución Creative Commons Recoñecemento 4.0 (CC BY 4.0). Esta circunstancia debe facerse constar expresamente desta forma cando sexa necesario. Pode consultar a versión informativa e o texto legal da licencia.
A revista Madrygal. Revista de Estudios Gallegos non cobra taxas por envío de traballos, nin tampouco cuotas pola publicación dos seus artigos.