Diferencias en creatividad (insight) entre alumnos más capaces

  • María Rosario Bermejo
  • Olivia López

Abstract

Este estudio examina as diferencias en creatividade (insight) entre tres grupo de alumnos máis capaces en educación primaria. Estos tres grupos de alumnos foron seleccionados dentro dunha mostra de 1255 alumnos usando a valoración dos profesores e as puntuacións de dous test de intelixencia, o test Factor “g” de Cattell e o Sternberg Triarchic Abilities Test (STAT, nivel E). O primeiro grupo (n=36) está formado polos alumnos que alcanzaron unha puntuación por encima do percentil 90 en ambos tests de intelixencia. O segundo grupo (n=74) está composto por alumnos cunha puntuación por encima do percentil 90 no test Factor “g”, pero por debaixo do percentil 90 no STAT. O terceiro grupo (n=40) está formado por alumnos que obtiveron altas puntuacións no STAT, pero algo máis baixas no Factor “g”. Para medi-la creatividade, usouse a proba de insight de Davidson e Sterberg (1984). Os resultados indican que os grupos 1 e 3 con puntuacións altas no STAT son máis creativos que o grupo 2, que alcanzaron puntuacións máis baixas no Factor “g”.

This study examines differences in creativity (insight) among three groups of more-able elementary pupils. The three groups of more-able pupils were selected from a wide sample of 1255 students using teacher assessment and the scores from two intelligence tests, the Cattell Factor “g” test and the Sternberg Triarchic Abilities Test (STAT, type L). The first group (n = 36) is made up of subjects who achieved a score above 90 percent on both intelligence tests. The second group (n = 74) is composed of students who scored higher than 90 percent on the Factor “g” test, but lower than 90 percent on the STAT. The third group (n = 40) is made up of students achieving high scores on the STAT, but somewhat lower on the Factor “g”. To measure creativity, the insight tasks of Davidson and Sternberg (1984) are used. The results indicate that groups 1 and 3 with the highest scores on the STAT appeared more creative than group 2, who achieved the lowest scores n the Factor “g”.

Downloads

Download data is not yet available.

Crossmark

Metrics

Published
1998-01-01
How to Cite
Rosario Bermejo M. . y López O. . (1998). Diferencias en creatividad (insight) entre alumnos más capaces. FAISCA: Journal of High Abilities, 6, 109-116. https://revistas.ucm.es/index.php/FAIS/article/view/FAIS9898110109A
Section
Articles