El conocimiento de la superdotacion en el ambito educativo formal
Abstract
Partindo da constatación teórica e empírica da existencia de numerosos estereotipos acerca da superdotación, plantéxase a necesidade de coñece-lo estado do concepto entre os docentes, dada a repercusión que terá na intervención educativa con suxeitos superdotados. Os resultados mostran que hai un mal coñecemento da superdotación entre os profesionais da educación no ámbito formal. Esto reclama unha maior formación clarificadora e orientadora que guíe a intervención educativa.Due to the theoretical and empirical existence of several stereotypes about giftedness, we postulate the need to know the state of this concept among teachers. This is because its relevance in educative intervention is important. Results show the existence of insufficient knowledge about gifted education among instructors. A better and qualified teacher training program in giftedness proves necessary to guide a specific intervention.
Downloads
Download data is not yet available.
Article download
Published
1998-01-01
How to Cite
Sastre i Riba S. . y Acereda Extremiana A. . (1998). El conocimiento de la superdotacion en el ambito educativo formal. FAISCA: Journal of High Abilities, 6, 3-25. https://revistas.ucm.es/index.php/FAIS/article/view/FAIS9898110003A
Issue
Section
Articles