"Sobredose dun rostro": o poder dun retrato de Ingrid Bergman e as súas conse- cuencias

  • Clara Vidal Investigadora independente en poesía galega contemporánea.
Palavras-chave: Síndrome de Stendhal, agalmatofilia, literatura galega, poesía galega, Manuel Álvarez Torneiro, poema “Tardes de Ingrid Bergman”.

Resumo

Este traballo trata sobre a lectura dun poema de Manuel Álvarez Torneiro tendo en conta o poder da imaxe e as consecuencias físicas e psíquicas que poden chegar a espertar nos receptores da obra de arte. Na análise do poema, téñense en conta tanto os recursos que se empregan nos versos como a situación que se pode imaxinar que está a pasar o “eu poético”, pois este non deixa de ser un exemplo de admirador artístico que se deixa alterar pola imaxe que ve, do mesmo xeito que podería facer o lector do poema. Neste sentido, trátase a representación artística en xeral que conmove o espectador, a creación de vida que se fai grazas á conmoción que se sofre e as consecuencias que veñen da man desa conmoción; sempre, todos estes aspectos, tendo como referencia o exemplo do poema obxecto de estudo, “Tardes de Ingrid Bergman”, escusa que se emprega para tratar estes temas.

Downloads

Não há dados estatísticos.
##submission.viewcitations##

##submission.format##

##submission.crossmark##

##submission.metrics##

Como Citar
Vidal C. (2018). "Sobredose dun rostro": o poder dun retrato de Ingrid Bergman e as súas conse- cuencias. Madrygal. Revista de Estudios Gallegos, 21, 323-332. https://doi.org/10.5209/MADR.62608
Secção
Notas