Un programa de intervención para alumnos de altas capacidades en la ESO
Abstract
A nova lexislación educativa é o punto de partida deste traballo. O propósito é ofrecer información sobre instrumentos estandarizados usados para a identificación e, máis concretamente, ferramentas para a intervención con alumnos superdotados de Educación Secundaria Obrigatoria na aula. Trátase tamén que tales estudiantes consigan completa integración social e escolar e óptimo desenvolvemento. Preséntase elaboración de materiais e algunhas orientacións educativas en diferentes disciplinas: Tecnoloxía, Ciencias Naturais e Matemáticas a través de unidades didácticas que poden ser utilizadas como modelo para profesores. E finalmente, o programa de enriquecemento inclue datos e resultados da súa avaliación.The new educational legislation is the start point for this study. The aim is to offer information about used standardised instruments for identifying and, more specifically, tools for dealing with gifted secundary compulsory education pupils into the classroom. It also tries that such students achieve full social and scholary integration and optimum development. We propose making of materials and some educational orientations in different disciplines: Technology, Science and Mathematics through units of work which can be uses as model for teachers. And finally, the program of enrichment includes data and results of its evaluation.
Downloads
Download data is not yet available.
Article download
Published
1998-01-01
How to Cite
Pérez Sánchez L. . y Castelo Moreno A. . (1998). Un programa de intervención para alumnos de altas capacidades en la ESO. FAISCA: Journal of High Abilities, 6, 136-158. https://revistas.ucm.es/index.php/FAIS/article/view/FAIS9898110136A
Issue
Section
Articles