Fuentes de la Comunicación Empresarial e Institucional
Abstract
Partiendo del doble concepto dado por la Real Academia Española sobre fuente "principio, fundamento u origen de una cosa" y "documento, obra o materiales que sirven de información o de inspiración a un autor", y aplicándolos a la Información / Comunicación y en particular a la Comunicación Empresarial e Institucional,sería necesario diferenciar entre las tradicionales Fuentes que componen las llamadas "Ciencias de la Información / Comunicación" y posteriormente las correspondientes a la Comunicación Empresarial e Institucional y a las Relaciones Públicas, acompañadas de susLegislaciones respectivas.Downloads
Article download
License
In order to support the global exchange of knowledge, the journal Cuadernos de Documentación Multimedia is allowing unrestricted access to its content as from its publication in this electronic edition, and as such it is an open-access journal. The originals published in this journal are the property of the Complutense University of Madrid and any reproduction thereof in full or in part must cite the source. All content is distributed under a Creative Commons Attribution 4.0 use and distribution licence (CC BY 4.0). This circumstance must be expressly stated in these terms where necessary. You can view the summary and the complete legal text of the licence.