Nuevas técnicas de estudios de usuario aplicadas a bibliotecas

  • Maribel Riaza Chaparro
Palabras clave: Mystery Shopping, Obra Social Caja Madrid Libraries

Resumen

Since its early stages, at the end of 70’s, O. S. Caja Madrid libraries has been progressively adapted to Society evolution (changes). Therefore, users research has been used as a worthy tool to fit the services that these libraries offer to its members. Throughout 2007, O. S. Caja Madrid has been a pioneering in Spain, in the use of “Mystery Shopper” (a pretended member) technique in this field, as an objective way of getting information about its quality libraries services.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descarga artículo

Crossmark

Métricas

Publicado
2008-03-19
Cómo citar
Riaza Chaparro M. . (2008). Nuevas técnicas de estudios de usuario aplicadas a bibliotecas. Revista General de Información y Documentación, 17(2), 45-61. https://revistas.ucm.es/index.php/RGID/article/view/RGID0707220045A
Sección
Artículos